Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Technopol #82833:
Povedz mi, kde konkrétne sa spojenie zhoršilo. Možno okrem Ovsišťa nikde.
Reply on: AAA #82832:
Keď mi Dunčo zruší 84, tak ja mu zruším celú MHD ☠
Už tu prestaňte s tou Petržalkou ?
Reply on: patrik #82816:
No ved ja nehovorím že je to zle, ved všetko je ok len si skus dať dokopy počet odchodov za hodinu špička pred 68 80 81 85 86 92 95 96 97 a po 68,92,95,96 (99) z romanovej ich neviem a uvidiš či sa ti hod kapacita zväčšila či nie
Reply on: Technopol #82833:
Povedal by som, že od cca roku 1992 sa v podstate každá väčšia zmena rovná škrtanie, lenže DPB riadia politici (mesto) a tí všetko prekrúcajú. Teda tak ako Jahnátek nazýva uplácanie netradičnou formou predaja, tak magistrát nazýva rušenie a škrtanie slovami racionalizácia, optimalizácia, v prípade Petržalky dokonca zlepšenie.
Reply on: Emo #82823:
A zas sme pri tom. JA som sa ohradzoval voči "ze to bolo zlepsenie pre petrzalku" a "To linkovanie bolo ZLEPSENIE. "
Ja to za zlepšenie nepovažujem.Bral by som formulaciu: Vzhľadom na nedostatok vozov a šoferov muselo prísť k zmene trasovania, ktoré na niektorých miestach dopravu zlepšilo na niektorých zhoršilo. Ale aby sme sa chapali ja nekritizujem to čo je teraz, mne len vadí INTERPRETÁCIA a hlavne slovíčko zlepšila(Ak sa myslí na celu Petržalku)
Reply on: Själavrak #82819:
Len si zabudol na "malý" detail a to, že Horský park je intrák EU BA, ale Petržalka nie je intrák tebou menovaných škôl. ?
Re #82828 Martin Fundárek: Alebo sa môže stať to, že DPB sa bude zmenami organizácie dopravy snažiť "motivovať" ľudí, aby cestovali elektrčikou, aj keď to pre nich veľmi výhodné nebude.
Reply on: Martin Fundárek #82828:
Lenže kvôli takejto blbosti nechceš aby sa postavila električka? Alebo ako to mám chápať...
Ak to bude za nejaký čas tak veľmi zlé, tak sa môže vybudovať podjazd pre autá v križovaní s električkovou traťou. Alebo sa bude musieť električka v centre zakopať pod zem..
Reply on: 810zssk #82754:
Re #82788 S499 1023: Ja si myslím, že to s tým nedostatkom vodičov cez školský rok nebude až také horúce. Ono teraz cez prázdniny má veľa ľudí dovolenky, vodičov MHD nevynímajúc. ?
Reply on: AAA #82793:
Však ja ani nepolemizujem s Tebou ale s dopravnym rádbyodborníkom a teoretikom jazdy s IGK - 810sdx ? .
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark #82818:
Počíta sa jednak s tým, že električky stiahnu aj značnú časť cestujúcich z liniek 93, resp. 94, jednak s ďalším rozvojom v Petržalke, Rusovciach atď.; pri investíciách na desiatky rokov treba pracovať nielen s dnešnými údajmi, ale aj s odhadom ich budúceho vývoja.
Pokiaľ ide o Šafko - kde je napísané, že sa Starý most pre IGK uzavrie? Najmä BSK tlačil, aby to tak nebolo. A pokiaľ ide o priepustnosť: v súčasnosti máš 4 kolízne smery: 1. z DJ rovno a doľava, súčasne zo SM doprava; 2. z DJ rovno, z VN rovno a doprava; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka, zo SM rovno bus a zo Štúrovej bus. Po uzavretí mosta budú stále štyri: 1. z DJ a VN rovno; 2. zo Štúrovej a SM električka; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka. Bolo by treba uzavrieť pre IAD aj Štúrovu.
Reply on: Själavrak #82821:
nič by sa im nestalo, keby prešli o 200 metrov Ďalej? Hlavne, že ty chceš všetky linky priamo pred svoj dom, a si lenivý 1 krát prestúpiť!!!
Reply on: richardhudec #82750:
Zbytočné plytvanie vozokilometrami to s tými služobnými jazdami. Veď keď aj tak ide do Petržalky, tak nech berie aj ľudí.
Reply on: Själavrak #82821:
povedz mi, čo má spoločné 83 s Važkou....
Reply on: Själavrak #82821:
na 84 mi nešahaj! Ďakujem ☠
Reply on: Technopol #82806:
Samozrejme, že to bolo šetrenie ❗ To nikto nespochybňuje. Ale šetrenie také, že prinieslo súčasne aj zlepšenie.
Reply on: Sommelier #82817:
A posledné - chceš mi povedať,že na EUBA chodí viac študentov ako na STU+SGeŠ+Vazku+učilište dokopy?
Reply on: Sommelier #82817:
Ešte jedna vec. Študenti EUBA nechodia výlučne linkou 84, ale aj 88, keby museli raz prestúpiť na 83 zlúčenú s 84 chodiacu po starej trase 83 nič by sa im nestalo, okrem toho aj tak by mala zastávku 200metrov ďalej - Bulíkova, stačí prejsť pomedzi domy na Mamateyovu.
Reply on: Sommelier #82817:
Akože sťažujú si na interval či na kapacitu? Ak chcú lepší interval tak nech rátajú s krátkymi vozmi. Okrem toho by som prehodil trasy 87 a 70, tak by aspoň bola náhrada 70 za 71 kompletná a myslím,že 87 s tým intervalom by K ŽST Podunajské Biskupice zapadla, len víkend by som posilnil na 20min.
Reply on: hoppusmark #82811:
Tlčúsa tu dohromady dva názory !!! Najprv sa pretláča názor,že 83 sa nemôže zlúčiť s 84 kvôli EUBA ale to,že 181 a 193 obsluhovali STU - SvF a ešte na Vazovovej fakultu, gympel Vazovova, učilište a SGeŠ tak to už bolo všetkým jedno ale úplne. Všetky tamtie školy bojovali za tie linky a majú čo - nič.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.