Reply on: _ERIC #82744:
Na tvoje tupé poznámky niesom zvedavý. Ak máš dačo proti Petržalčanom tak mi to môžeš prísť povedať osobne do očí. A okrem toho pozri sa na Dúbravčanov, Karlovešťanov, Račanov a Ružinovčanov. Oni sú posratí z toho aby pustili jednu električkovú linku a mali dve s lepším intervalom. Okrem toho tu dakto raz prezentoval, že linky točené v centre sú blbosť a nikto nenamietal, tak vidíš. 70 chodí zbytočne v sedle s 12min intervalom, kľudne by jej postačil aj 15 alebo 20. Som zvedavý koľkokrát si ňóu šiel ty!
fobust
http://www.bratislava.sk/soubory/700000/4051270%5F3%5Fverejne%5Fdopr.pdf
Odporúčam nazoomovať aspoň na 600%.
Trolejbusy zavítajú do Lamača, takisto je rozsiahla sieť v Petržalke. Napojenie ostrovnej prevádzky na DD cez Slávičie údolie, rozšírenie v okolí Slavína. Takisto je zaujímavo zakreslený trolejbus na Lazaretskej ulici.
Tramvaje pôjdu tesne vedľa DNV, obratisko pri ŽST DNV. Takisto sa predĺžia o kúsok do Vajnor, teda lepšie povedné, ako v prípade DNV, vedľa Vajnor.
Nosný systém kopíruje už roky známe trasy popri električke, osobne ma veľmi zaujíma ako chcú do jedného tunela popod Dunaj natlačiť NDS s intervalom dve minúty a vlaky. Viem si to predstaviť keby bol ten tunel štvorkoľajný. Akože ono sú to pekné kresby, ale vieme aká je realita a mám vážne obavy že metro bude v BA niekedy tak vyzerať, ako je zakreslené. Obzvlášť keď mesto investuje do MHD čo investuje, kedy sa nám rozpadáva vozový park, odchádzajú vodiči a MHD upadá. Ale snívanie o metre našich radných ešte akosi neprešlo. Schyzofrénia?