Papyr - oooh...zase az tak dolezite aby si to postou posielat musel to neni...
Mno, a co takto letna linka MESTO - ZL.PIESKY ?
Asi BUSova by musela byt...ale v lete by sa uzrite nejake BUSy navyse nasli...len kto by to platil...ale ma napadlo ved taka linka aj bola...ci je este? ja uz ani neviem...ale to bola celorocna asi...toto by len v lete fungovalo...
Mno, a co takto letna linka MESTO - ZL.PIESKY ?
Asi BUSova by musela byt...ale v lete by sa uzrite nejake BUSy navyse nasli...len kto by to platil...ale ma napadlo ved taka linka aj bola...ci je este? ja uz ani neviem...ale to bola celorocna asi...toto by len v lete fungovalo...
Duplaky z Juraku stoja v Krasnanoch, ak som dobre videl na 1 a 2 kolaji. Teda ak neratam kolaj "historicku". A su tam aj supravy bez reklam. Inak nepremavaju iba solo 6tky, ale aj duplaky.
optimisticky by si sa mal pytat - zhorela do tla?
).
Papyr
Martyk: jo, huleni je fpoho
Ad integrovana vnutro- a okolobratislavska kolajova doprava: to snad nemyslite vazne, pouzivat v meste namiesto 600 V== napatie 25 000 V, 50 Hz. To by sa dalo JEDINE ak by boli dosledne odizolovane vsetky elektrickove trate od cestnych komunikacii. V podstate by to znamenalo zrusit elektricky uplne a postavit ich nanovo. Ved by nemohlo existovat ani blbe krizenie s trolejbusom. Viete, ake zlozite je len krizenie zeleznicneho a trolejbusoveho vedenia v Presove? A to sa na vychodnom Slovensku na zeleznici pouziva len 3000 V ==, nie ako v Bratislave 25 kV ~~. Dalej: predstavte si, ze sa to uvolni a spadne. Na koho to spadne, ma proste smolu. Navyse, 25 kV "pritahuje"...
Z uvedeneho vyplyva, ze jedine riesenie by bola skutocne viacsystemova elektricka, ale kolko by vyvoj a vyroba takeho vozidla stali, sa nepytajte...