Reply on: bwd #80908:
Dovolím si s tebou nesúhlasiť. Zabudol si, že vo Viedni existuje okrem autobusov a električiek aj metro, ktoré plní funkciu nosného systému!!! Vďaka tomu sa tam môžu električky a a autobusy prepletať cez všetky možné ulice a obslúžiť ich čo najviac.. Lenže v Bratislave je situácia podstatne iná! Nosným systémom sú (alebo majú byť) oficiálne električky, čo samozrejme nespochybňujem. Lenže: na niektorých reláciách (v určitých smeroch) električky jednoducho NIE SÚ a tam nosnú funkciu plnia AUTOBUSY! Jasným príkladom je Petržalka(linky 93, 95, 68), Patrónka-Brnianska-Pražská-Šancová-Trnavská-Rožňavská(linky 61, 63, 34, 83, 21, 204, 209, 201, 210).. Toto sú osi, na ktorých už dávno mala byť električka, ale NIE JE, a preto tu nosnú funkciu plnia autobusy a trolejbusy! Keď im pridáš ďalšie zastávky a začneš ich prepletať aj cez malé ulice, zničíš tým celú MHD v Bratislave..totiž nikto ich už potom nebude využívať.. ? ?
Martin Fundárek
1. Re #80796 Mike: Bol som nesmierne zvedavý, ako sa budú cez takú Cintulovu preplietať autobusy X3, ale našťastie to niekto zmenil a otáčajú sa cez priecestie na križovatke so Skalickou. Akosi potichu sa zmenila aj výluková informácia tu na webe.
Obrátka pri Garde by mohla mať jedno plus - dá sa otočiť aj poza McDonalda a pumpu, takže nie je nevyhnutné otáčanie busu do protismeru.
2. Re #80805 Mike: Odchody do vozovne na zastávkových CP sú, takže by nebolo od veci dať ich aj sem.
3. Ad zabratie chodníka stavebnými mechanizmami - dnes ráno bol chodník priechodným, stála tam iba jedna dodávka. Na stavbu sa zabral jeden jazdný pruh z cesty. Že by konečne raz niekto uprednostnil chodcov pred gumokolmi?
4. Dnes na linke 11 K2S - dúfam, že to bolo len pre tento deň a od pondelka budú nasadené súpravy. Už dnes v rannej špičke len tak-tak pobrali cestujúcich, a to mal dovolenku každý, kto len mohol. Ak zostanú kĺbáky aj naďalej, nemajú šancu.