Reply on: d3k0 #80188:
Ad mlieko - mám dojem, že bolo rozliate od samého začiatku. Nevšimol som si, že by bola koncepcia daná na pripomienkovanie - ja som sa o jej existencii dozvedel až zo správy o jej schválení, a to je na diskusiu rovnako neskoro, ako dnes.Pokiaľ ide o mapu, prečo sa nemohla urobiť aj podobná schéma, ako je schéma denných liniek, ktorá visí vo vozidlách zvyčajne na kabíne vodiča? Podrobná mapa so zastávkami je v poriadku, ale tá druhá je na draka. Informačne chabá a skreslená tak, že keby nebolo názvov mestských častí a Dunaja, nedokázal by som určiť, o ktoré mesto ide. Galiyosha napísal veľmi pekne, že niekto v DP odviedol veľký kus dobrej roboty v navrhovaní nového systému, preto je škoda, že sa tá práca takýmto ... no, povedzme, že nezvládnutím grafickej prezentácie, čiastočne dehonestuje.
Martin Fundárek
Koženkové sedadlá majú oproti čalúneným nevýhodu v tom, že v lete sa na ne človek v kraťasoch a tričku lepí. (Preto mám pri počítači kreslo čalúnené.) Čalúnené majú zasa veľkú nevýhodu v tom, že lepšie absorbujú pachy a tekutiny, takže ak má človek smolu a sadne si na miesto, kde pretým sedel ukážkový exemplár druhu nullodomus foetidus (pozri sci-fi z 1.4.2005), tak sa môže ísť domov prezliecť a gate zavesiť na týždeň z okna. Keďže toto je pre mňa podstatne závažnejšie, než lepenie sa, preferujem v hromadnej doprave koženkové sedadlá. Nie som ani proti plastovým, hoci sú menej pohodlné. Drevené nechcem, to je návrat o 50 rokov späť.