Reply on: ufo #74014:
aby z toho bol tunel ... aby durkovsky mohol povedat, ze sa snazili, ale ho/no postavili, ze to zeleznice bojkotuju.pricom kazdemu sudnemu cloveku je jasne, ze zrovna na useku bosakova - janikov dvor je to vyslovene kardinalna hovadina mat zdruzenu investiciu zeleznice a mesta.
jediny usek kde to ma vyznam je prave ten tunel pod dunajom ...
a to ze ta zamena pozemkov stala bratislavu 60-80 autobusov ani radsej nespominam ...
je mi blivno ...
Re #74017 eripmav: to platilo do 2006, od 2007 moze aj bratislava cerpat fondy, ale musi mat projekty a to svinsky dobre ... ale to by sme chceli moc ...
a to co pises je blbost, lebo ani v EU su neni padnuty na hlavu ... skor ide o to, ze sa nieco schvali a dodatocne sa to bude najako pajcovat
ale uprimne ? neverim tomuto pocinu pokial ho neuvidim.
skor keby ti blbci rozmyslali mohli to urobit ozaj ako zdruzenu investiciu a vyhovorit sa na bezpecnost a vrtat tunely pod dunajom dva .. ten druhy by bol oficialne "zachranny" ale v skutocnosti by to bolo pre elektricku...
to by bolo _podstatne_ rozumenejsie riesenie ... ale na to by museli mat na magistrate gule a plan ako s elektrickou v CMO
ivanbuto
Inak keby sa výškové budovy robili viac koncepčne (teda jedna-dve výškové zóny, nie rozrtrúsené po celom meste a na nevhodných lokalitách), brala by sa do úvahy aj obslúženosť verejnou dopravou, tak, ako to je teraz, každá budova si postaví stovky parkovacích miest, ODP odsúhlasí prepočty pre priepustnosť križovatiek, ale aký bude celkový výsledok pre mesto?