Reply on: eripmav #74018:
a ono vlastne by som sa necudoval, keby to skoncilo pri tom, ze trat sa akoze postavi tak, ze ju bude mozne neskor zmenit na zeleznicny rozchod z penazi ZSR... ved treba to povedat otvorene (co asi Durkovsky a Fico nemozu) ze cele ide len o to, ako pouzit peniaze EU (ktore ma slubene ZSR) na elektricku - teda tvarit sa ze stavam trat pre vlaky a postavit pritom trat pre elektricku...
S499.1023
1) Sólo T3 zbytočne dlho blokuje výhybku.
2) Počítadlu zberačov neverím.
Okrem toho osobne uprednostňujem jazdu na zadný zberač hlavne kvôli možnosti dlhšieho rozjazdu pod výkonom do križovatiek so vzdušným križovaním bez napätia pre električky.
A trafiť sa zadným zberačom na úsekový delič by som si trúfol ešte aj dnes, po 13 rokoch nejazdenia, s presnosťou na pol metra.