Reply on: KLF #72400:
Nóóó...o tuneli by som po dôkladom prizretí sa zblízka na stav trate v niektorých miestach radšej pomlčal...;-)1. Súhlas, ale obratisko v princípe nehorí... a ak ho otvárať, tak jedine spolu s dorobením slepej koľaje pre ZV...
3. Trnavské keď tak až po križovatku s Legionárskou, vrátane

4. Znova rozšírim - od priecestia s Račianskou na Vinohradoch až po priecestie medzi vozovňou a Novým záhonom, okrem obratiska Vinohrady, to netreba

5. Toto bude spolu s rekonštrukciou Predstaničného, teda DÚFAM
(ale aj tak, za to naprojektované nové električkové obratisko na HlSt by si niekto riadne zaslúžil...)6. Tam by to chcelo skôr upraviť geometriu celej tej šikany, rovnako ako to chcelo hore pri Blumentáli, ale keďže na to treba aj nové stavebné povolenie, tak sa to neurobilo... a tiež by som rekonštrukciu rozšíril na úsek od Amerického až hore po Blumentál, kde je už nová trať

7. Vajnorská - tam horí hlavne úsek od triangla pred JD asi do pol úseku k zastávke Vajnorská (tam, kde je ešte stará trať, nie BKV), a tiež od Rožňavskej (tresko) po konečnú ZP, ono je to tuším úplne prvý otvorený zvršok v BA, a tie roky sa už na ňom podpísali

Lifestar: Máš pravdu v tom, že asfalt je lacnejší (vykydneš, uvalcuješ, a máš), ale tým jeho výhody končia
Vibráciami od prejazdov električiek sa totiž drolí, časté prechádzanie áut mu tiež neprospieva, starne, a znemožňuje údržbu trate, resp. ho treba pravidelne rozrýpavať a potom liať nový. Takže v konečnom dôsledku je guma síce na začiatku drahšia, ale pri údržbe sa tie náklady vrátia
LifeStar
Re #72400 KLF: Neviem, ale čo som počul, tunel sa rekonštruovať má. Na úsek Americké námestie - Špitálska a Technická univerzita - zast. Kooperativa (resp. až Hlavná stanica) som zabudol. Tento rok sa toho tak veľa určite neporobí, ako poznám DPB. ?