Reply on: LifeStar #72397:
Nad tými otázkami som nerozmýšľal, ale zaujíma ma, prečo uprednostňuješ asfaltované priecestia pred gumovými? Gumové jednak výrazne menej trpia opotrebovaním, a navyše je pri ich použití nepomerne jednoduchšia údržba trate v miestach priecestia... tak prečo asfalt, ktorý treba pravidelne rozrýpavať, a keď sa to pravidelne nerobí, tak to vyzerá tak ako dnes - na každom priecestí to hodí 2-3x zo strany na stranu, a prípadne sa tam vyvesí "pomalá jazda"
LifeStar
Tak u mňa je to nasledovne:
Tunel (koniec marca - koniec júna, môže skončiť aj skôr)
Trnavské mýto - zastávka Záhradnícka, rekonštrukcia na otvorený zvršok a prejazdy budú asfaltované, nie gumové (júl)
Trnavské mýto, zastávka (jún-júl)
Trnavské mýto - zast. Odbojárov (jún-júl)
Hanulova - Alexyho, Dúbravka, pri kostole (august)
mohlo by sa začať s budovaním trate ku obytnému súboru "KOLOSEO" s tým, že konečná ŽST Nové Mesto zanikne, z konečnej sa stane zastávka a nová konečná vznikne medzi obytným súborom a starou budovou OC IKEA.