Reply on: KLF #72400:
Nóóó...o tuneli by som po dôkladom prizretí sa zblízka na stav trate v niektorých miestach radšej pomlčal...;-)1. Súhlas, ale obratisko v princípe nehorí... a ak ho otvárať, tak jedine spolu s dorobením slepej koľaje pre ZV...
3. Trnavské keď tak až po križovatku s Legionárskou, vrátane

4. Znova rozšírim - od priecestia s Račianskou na Vinohradoch až po priecestie medzi vozovňou a Novým záhonom, okrem obratiska Vinohrady, to netreba

5. Toto bude spolu s rekonštrukciou Predstaničného, teda DÚFAM

6. Tam by to chcelo skôr upraviť geometriu celej tej šikany, rovnako ako to chcelo hore pri Blumentáli, ale keďže na to treba aj nové stavebné povolenie, tak sa to neurobilo... a tiež by som rekonštrukciu rozšíril na úsek od Amerického až hore po Blumentál, kde je už nová trať

7. Vajnorská - tam horí hlavne úsek od triangla pred JD asi do pol úseku k zastávke Vajnorská (tam, kde je ešte stará trať, nie BKV), a tiež od Rožňavskej (tresko) po konečnú ZP, ono je to tuším úplne prvý otvorený zvršok v BA, a tie roky sa už na ňom podpísali

Lifestar: Máš pravdu v tom, že asfalt je lacnejší (vykydneš, uvalcuješ, a máš), ale tým jeho výhody končia


ivanbuto