Ináč, mne sa bridí už len to označenie 133. Je to len ťah. Vyzerá to, akoby len chceli ľudom ukázať "Aha! Máte linku až pod Nový most!".
Pri takej 92, čo má dokonca odlišnú výpravu rovnaké označenie nevadí, ani 53 čo má až 4 konečné, ani 21 čo začína pár spojov Na hriadkach, ani 79, 77, 59, atď... ?
+ na troch zastávkach nestojí. Je to oničom. Kľudne by som mohol každé ráno tak ísť a predsa je mi výhodnejšia električka. V rannej špičke je kombinácia pešobus+elina z Dlháčov rýchlejšia ako 133, pretože trolejbus/autobus zatiaľ stojí v zápche na Molecovej. Zo zastávky Janotova sa stáva pomaly výstupište... ?
133 je trolejbus ? teraz vazne, ked vezmeme ze ma tri zastavky rovnake ako elina, tak moc toho pozdlzne nenabeha. Osobne ho povazujem za celkom fajn spoj, je to omnoho rychlejsie ako kedysi bus + elina.
Inak, tak ma napadlo... neporusuje dpb zavedenim 133 to ich heslo "tam kde je elektrickova radiala nepojde pozdlzne autobus"?
To by potom v klude mohli zaviest aj spickovu 121ku ktora by jazdila len rano, jednosmerne pod novy most (tak ako 101, pricom by stala len na dolezitych zastavkach), stacili by 4 spoje o 6tej a 7mej - len tak pokusne...
Inak neviem preco 21ka stale stoji na Mokrohajskej... pred dokoncenim Tesca som tomu chapal - ucitelia a studenti z Mokrohajskej by sa tam nemali ako dostat... ale teraz? v spicke 22 a mimo spicky 20 (aj zo zadu sa tam da dostat)... aky to ma vyznam?
A este by som sa chcel opytat ci tunajsi neviete kedy sa planuje to zlucenie liniek 501 a 504?
Plati ze ked revizor s niekym caka na konecnu na policiu tak sa vzdy otvaraju len jedny dvere aby dotycny neusiel, ale pocet otvorenych dveri zakon neupravuje ?
No ja si myslim ze kym sa najdu na to peniaze, tak ten SOR 9.5 prestanu vyrabat ? . I ked po volbach by mohla byt situacia lepsia ale to je len uvaha ?
To aj mňa zaujíma. A že či môže revízor zabrániť cestujúcemu, ktorého nestihol skontrolovať vystúpiť z vozidla pokým sa nepreukáže CL. Ale celkovo sa čudujem, že niekto je vôbec niekto ochotný robiť revízora (tam musí byť veľká fluktuácia predpokladám...).
Keď sa niekomu nepodarí kúpiť obyčajný lístok, môže si označiť aj dva polovičné? Ak áno, aj v prípade, že jeden si označí napr. 14:56 h a druhý nechtiac (aj keď takmer okamžite) až 14:57 h? Majú na to v DPB nejaké oficiálne alebo neoficiálne pravidlo, resp. je to na zvážení revízora?
SDX: SOR BN18 som vyfotil na AUTOTECu v Brne a poslal na IMHD myslim, ze dakedy v aprili myslim...po niekolkych mesiacoch mi napisali, ze cakaju este na dalsie fotky, takze mohli by ste si ho tu vsetci pozriet, ale nejako spravcovia stranky ignoruju moje fotky...akoze nechapem, ze ked sa tu kazdy den obnovuje galeria a niekto ponukne dobre fotky, preco sa neuverejnia...ja by som sem mohol tolko peknych a zaujimavych fotiek dat, ale ked maju takyto pristup......
Máš to popletené úplne. Normálny železničný európsky rozchod je 1435 mm. Úzky rozchod v Bratislave je 1000 mm. Železničný rozchod v ex-ZSSR a Fínsku je 1520 mm. Eelktričky v Rostove na Done majú rozchod 1435 mm, v ostatných mestách miestami 1520 mm, miestami 1000 mm.
dakujem. o jazdu nacierno mi neslo. islo skor o take veci ako ked revizor zakaze vodicovi otvorit dvere na zastavke z dovodu neukoncenej kontroly vsetkych vsetkych cestujucich a pod. tak len preto aby som v tom vsetkom mal jasno...
No je tu také stará stránka. Ale fakt nejazdi na čierno. Ja si cvikám 10 min. lístok len na dve zástavky lebo by som sa tam hlavne cez zim absolútne nedostal. http://antirevizia.host.sk/
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony.sk