4-ka má v CP uvedené ide po Magnetovú a displejoch Vozovňa Jurajov dvor. Prí Zátiší je to opačne.
Keby to bolo v mojej moci, odpojil by som aj Floriánske nám... Mimochodom, nieviem prečo neboli riešené všetky samostatné prechody pre chodcov cez električkovú trať ako pri Mladej garde. Vrcholom je prechod na Švantnerovej... Dostal som raz odpoveď z DPB, že je donebavolajúce aby chodec stlačil gombík a zastavil niekoľkotonové vozidlo. Lenže práve to sa deje.. ☠
2640 je už z vnútra poškodená writermi,a to premáva 4 dni....Vraždil by som...... A k tým SOR-om úprimne povedané, estetického hľadiska mi na BN vozidlách prekáže ten otrasný hrb /zníženie prednej časti/...Myslím,že sa to dalo vyriešiť aj krajšie....
Mňa by skôr zaujímalo, či nie je možné (aspoň v špičkách) aby linky 96 a 98, premávali bez zastavenia cez Most Apollo. Podľa informácií od mojej priateľky totiž nezriedka trvá cesta od Ekonomickej univerzity po zastávku Prístavný most kvôli zápcham aj 20 minút. A neverím tomu, že neustále rozjazdy vozidiel do kopca prí výjazde na Prístavný most majú menšiu spotrebu ako dlhšia ale zato plynulejšia (a časovo kratšia) trasa cez Apollo.
Re #69947 intony.sk: Hmm, v pondelok ráno som na Nivách videl autobus L21, na prednom (a zrejme aj ostatných) displejoch konečná Na hriadkach a v predu za sklom plastová tabuľa Premáva po Hradištnú, tak si vyberte. ?
Re #69949 intony.sk: Tie semafory by už dávno mali byť ak už nie demontované, tak aspoň odpojené (viď Radlinského x I. Karvaša).
Pamätám si časy, keď som cestoval úsek Jurigovo námestie - Botanická záhrada (semafory neboli vtedy ani na jedenej z križovatiek) 3 min. ? Teraz to bežne trvá aj 6-7 min.
Úplne najlepšie je keď električka stojí na priecestí pri PKO, aby to jedno auto za hodinu mohlo prejsť...
Minulý školský rok cesta 17 trvala z Molecovej 11min., teraz 1 až 13min. A dosť sa na tom podielajú semafóry na Kamennom námestí, kt. mimochodom po zaslepení Námestia SNP stratili podľa mňa opodstatnenie a malo by sa to vyriešiť obdobne ako na Hurbanovom námestí... ?
Ináč, mne sa bridí už len to označenie 133. Je to len ťah. Vyzerá to, akoby len chceli ľudom ukázať "Aha! Máte linku až pod Nový most!".
Pri takej 92, čo má dokonca odlišnú výpravu rovnaké označenie nevadí, ani 53 čo má až 4 konečné, ani 21 čo začína pár spojov Na hriadkach, ani 79, 77, 59, atď... ?
+ na troch zastávkach nestojí. Je to oničom. Kľudne by som mohol každé ráno tak ísť a predsa je mi výhodnejšia električka. V rannej špičke je kombinácia pešobus+elina z Dlháčov rýchlejšia ako 133, pretože trolejbus/autobus zatiaľ stojí v zápche na Molecovej. Zo zastávky Janotova sa stáva pomaly výstupište... ?
133 je trolejbus ? teraz vazne, ked vezmeme ze ma tri zastavky rovnake ako elina, tak moc toho pozdlzne nenabeha. Osobne ho povazujem za celkom fajn spoj, je to omnoho rychlejsie ako kedysi bus + elina.
Inak, tak ma napadlo... neporusuje dpb zavedenim 133 to ich heslo "tam kde je elektrickova radiala nepojde pozdlzne autobus"?
To by potom v klude mohli zaviest aj spickovu 121ku ktora by jazdila len rano, jednosmerne pod novy most (tak ako 101, pricom by stala len na dolezitych zastavkach), stacili by 4 spoje o 6tej a 7mej - len tak pokusne...
Inak neviem preco 21ka stale stoji na Mokrohajskej... pred dokoncenim Tesca som tomu chapal - ucitelia a studenti z Mokrohajskej by sa tam nemali ako dostat... ale teraz? v spicke 22 a mimo spicky 20 (aj zo zadu sa tam da dostat)... aky to ma vyznam?
A este by som sa chcel opytat ci tunajsi neviete kedy sa planuje to zlucenie liniek 501 a 504?
Plati ze ked revizor s niekym caka na konecnu na policiu tak sa vzdy otvaraju len jedny dvere aby dotycny neusiel, ale pocet otvorenych dveri zakon neupravuje ?
No ja si myslim ze kym sa najdu na to peniaze, tak ten SOR 9.5 prestanu vyrabat ? . I ked po volbach by mohla byt situacia lepsia ale to je len uvaha ?
miso1234