Reply on: Mike #69816:
Problem je v tom, ze vodici sa az privelmi boja, aby im ten plyn vydrzal a castokrat chodia tankovat, ked maju este polovicu/stvrtinu plynu v bombach. Myslim, ze ak viem, ze mam k dispozicii este x m3 plynu a za kolo spotrebujem y m3 plynu, viem si vyratat, kolko mi to este vydrzi.Ale:
- mne sa lahko teoretizuje, prax nemam s tym (ked bude, poviem)
- ako si pisal, zavisi to od zapchy a dalsich veci
- vodici by sa podla mna vobec nemali zaoberat tym, ze kolko mam este plynu v bombe? vydrzi, nevydrzi? Tie vozy mali byt spravene tak, aby ten plyn vydrzal cely den bez nejakych problemov.
A spotreba plynu (podla mna) velmi zavisi aj od stylu jazdy. To si tusim nespominal. Ako priklad uvediem 20/6. resp.20/4.(so-ne), co je jedna z najdlhsich sluzieb vobec. Jednemu paru vodicov vydrzi komplet celu 21hodinovu sluzbu, druhy musia tankovat uz o 18:30. ?
Peon
-
1; O koľko častejšie asi treba tankovať CNG busy než naftové?
2; Nedá sa to zabezpečiť tak, aby nemuseli ísť počas služby?
3; Veľkosť nádrže je približne rovnaká?
4; Potreba častého tankovania je najväčšia nevýhoda CNG busov?
5; Prečo chodia tankovať aj vodiči L34, keď podľa toho článku by nemuseli?