Reply on: Ike #67838:
Plný súhlas s tvojím príspevkom ? Na druhej strane, v BA by to chcelo viac BUS-pruhov, pretože autobusová doprava (bohužiaľ) tvorí v BA kostru MHD.. Stačí sa pozrieť na tie nové mapky, aká je hustota autobusových liniek.. Samozrejme BUS pruhy sa nesmú budovať úplne na úkor pruhov pre IAD, ale všade tam, kde sa to dá, prípadne aj stavebnou úpravou, by sa mali BUS pruhy vybudovať..
tomas1
Tie schémy sú pekné až na tie spomínané chyby.
_______________________________
Re #67800 KLF: Problém je úplne všade, Ďurkovský, Zachar tí ľudia čo sú pod nimi. Antipreferencia, trolejbusové križovania alebo duosrandovná trať so srandaterminálom na Molecovej sú ukážkovým príkladom ako pristupujú k hospodáreniu s financiami, riadeniu kolektívu ľudí pod sebou, ako aj akú majú zodpovednosť voči občanom.
Tie ťahanice okolo BID alebo napr. úúžasné tempo koridorizácie BA-TT, majú zas za následok, že 55% dochádzajúcich používa IAD.
_______________________________
Re #67817 Andy: Nemusí hneď všetko povyhadzovať. Dobrým HR managementom urobí z neschopných ľudí schopných. Prečo by to malo trvať veľa rokov?
_______________________________
#67829 Ike: "Ked sa toto vyriesi, tak polka mesta bude odbremenena od kolapsov"
- aby si nebol nepríjemne prekvapený až sa to dokončí...