Martin: Mas pravdu ohladne 81 o jej podporeni, ale aj 90 by si zasluzila co to do prehustenia intervalov.Ked sa chcem dostat do Karlovky cez vykend napr:z Einsteinovej(alebo ako sa to pise) tak najvihodnejsie je asi sa zviest 90 pod most a potom elektrickou. Ale ta cesta trva nin. dvojnasobne ako cez bezny den. To sa mi oplati ist na bycikli co aj robym.Tak ale keby som platil elektricenku a mal sa vozit na bycikly pretoze dpb neuspokojuje moje potreby primerane mojim poziadavkam. Neviem. Rozhodne zaujimam negativne stanovisko voci dpb.zasadne som toho nazoru ze nesplnaju potreby svojich klientov na to co od nich pozaduju a vyuzivaju len svoje monopolne postavenie(Nepocitam tie taxiky co spominas
.). A co sa tyka 193.Neviem,ako chodi teraz ale pred rokom stavsala na nadiazde, vynechavala zochovu a pokracovala ku hviezde z konecnou na Vazovovej. A mozem z vlastnych skusenost povedat, ze bola na 95% vyuzita.Aspon pocas spicky. Uvolnoval spoje ako je 94 a urychloval cestu vynechanim uz spomenutej zastavky zochova. Neviem si predstavit ako by to vyzeralo,keby tam tem spoj nebol.Pre vela cestujucich by to predstavovalo bezvychodiskovu situaciu sa dostat v klude do prace ci skoly. Ale naozaj neviem ako je to teraz ci este premava na mne uz spomenutej trase. Ak nie, aspon dufam ze som pripomenul ako to kedysi byvavalo zaujimave,hlavne ked sa jednalo o stary Ikarus s mojim oblubenym samovrahom soferom, co zasadne chodil na cervenu a bez prestania pouzival vulgarizmi.
Ked sa smiem opytat. Ak maju vyhody tie elektricenky vo forme kart? Tu v Prahe pouzivaju este stary sistem elktriceniek, iked uz mabehli na " klouzave tramvajenky" co sa tlacia na tlaciarni a nik sa neztazuje. Ked im ukazem ako vyzerali tie Bratislavske cipove karty tak sa na mna pozru ako keby som z marsu priletel. Nebol to zbytocny krok?Neboli to naklady na vyse?Tie zariadenia na prevadsku museli nieco stat. A nehovoriac digitalne fotoaparaty.Sice to vizera elegantne a na visokej urovni,ale predsa..Mal to zmysel.



tbc