Reply on: Peťo1 #67021:
Ale mna si sa nedotkol, ide predsa v prvom rade o diskusiu, takze si sem samozrejme mozes napisat co chces, ale taku momotinu som tu uz dlho nevidel a som alergicky na to, ked dakto preferuje IAD pred MHD v takom meste ao Bratislava, kde uz IAD sposobuje v dopravnom systeme mesta kolapsove situacie, nebyt debilkov, co zbytocne kazde rano chodia do roboty sami v aute max. 5 km trasu tak su tu neni take problemi ake su dnes...Nepoviem ked je dakto z Čunova alebo Vajnor, ano tak to este pochopim, ze doi centra neni dobre spojenie, ale aby dakto chodil IAD v ramci sirsieho centra, ktore je husto pokryte sietou MHD tomu nerozumiem...Re #67018 Peťo1: OK, zrychlena elektricka, nieco ako expres, ale ako by si to riesil?Ved expres by dobiehol neexpresne linky, jedine ze by boli 4-kolajne trate, na kazdy smer 2 kolajnice a jedna by bola pre expresne linky ?
si
1: vcera som mal moznost cestovat mlynskou dolinou a to aj inkriminovanym "nizkym" podjazdom; moj dojem z neho vsak je taky, ze podjazd pod zeleznicou na kramaroch ma nizsi prejazdny profil ako ten pod dialnicou v mlynskej doline (obdobne podjazdy popod zeleznicu pri cintorine ruzinov alebo na trnavskej)
2: v clanocku "Klady a zápory trate na Dlhé diely" (http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3780) mi formulacia "Zvýšená poruchovosť vozidiel v dôsledku neustálych štartov a využívania pomocného pohonu na dlhé jazdy s cestujúcimi." neznie prilis rozumne, skor by som to formuloval ako zvysenu pravdepodobnost poruchovosti...