Reply on: AAA #66828:
Z racionálneho hľadiska sa, práve naopak, jednalo o mačkopsa. Takéto riešenie nikdy nie je optimálne. Cestovať z Dúbravky na hl. st. cez Šafko je, mierne povedané, úchylné. Pokiaľ chceme, aby nám ľudia z Dúbravky cestovali na hl. st. električkou, musíme ju viesť na Obchodnú cez tunel. V čase, keď bola d-1 trasovaná takto, bola využívaná cestujúcimi až na HLN podstatne častejšie. Ideálna by bola samozrejme existencia trate po Štefánikovej a ešte ideálnejšia po Pražskej...
aquila
vtedy aj benzin stal 90 halierov liter.
v bratislave bude vobec uspech ak sa do roku 2010 zacne, opakujem zacne, nie ze dokonci, aspon ta zbastardena petrzalska radiala s urovnovym krizovanim.
a aj to je optimizmus, lebo fico v ramci vyrovnavania rozdielov regionov neda bratislave moc dychat. vsak ani volicov tam nema, tak preco by tam zo statu nieco posuval, ze ano .....