Pridam sem aj ja nazor na "preferenciu": V starsom prispevku http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3088 ma zaujali 2 vety ohladom krizovatky Saratovska - Drobneho - Repasskeho, a to: "V každej fáze riadiaceho cyklu po prihlásení el. dostáva radiè pokyn zaradiť hlavnú fázu, kde je zaistený plynulý prejazd elektrièky križovatkou. V tejto križovatke nie je zavedený žiadny parameter max. únosnej doby èakania vozidiel na ved¾ajších smeroch alebo chodcov vzh¾adom na ich nízke zaťaženie." Je to na smiech 
Moj nazor ako cestujuceho elektricky: preferencia nie je doteraz, iba sa o nej hovori...
Nazor ako chodca: Skoda hovorit... Tejto krizovatke sa oblukom vyhybam, cim nepriamo podporujem vetu "odbornikov" o nizkom zatazeni chodcov cez krizovatku. Ved kto by cez tu krizovatku aj prechadzal, ked prejst cez 2 smery trva niekedy aj 5-6 minut. Dakujem neprosim.
Nazor ako vodica auta: Priamy smer - o.k., odbocovanie z hlavnej dolava na vedlajsiu - kto pozna - pocka, kto nepozna - nepocka, spravi mysicku a odboci az na krizovatke Pri Krizi (neznesie dlhe cakanie, mysliac si, ze ide o poruchu). Smer z vedlajsej dolava na hlavnu, resp. z vedlajsej priamo. Skoda hovorit... Tu by som potvdil nazor na slabe vytazenie prejazdu aut z vedlajsieho smeru - z jedinou vyhradou. Toto slabe vytazenie nastalo az po zavedeni svetelne riadenej krizovatky, nakolko kazdy, kto sa moze, tak sa jej vyhne a obide ju radsej cez sidlisko.
Takze moj zaver: Krizovatka nepomohla nikomu, ani MHD ( L83 evidentne zdrzuje), ani autam a chodcom uz vobec.
Ja by som tuto svetelnu krizovatku vypol a boli by spokojni urcite vsetci.

Moj nazor ako cestujuceho elektricky: preferencia nie je doteraz, iba sa o nej hovori...
Nazor ako chodca: Skoda hovorit... Tejto krizovatke sa oblukom vyhybam, cim nepriamo podporujem vetu "odbornikov" o nizkom zatazeni chodcov cez krizovatku. Ved kto by cez tu krizovatku aj prechadzal, ked prejst cez 2 smery trva niekedy aj 5-6 minut. Dakujem neprosim.
Nazor ako vodica auta: Priamy smer - o.k., odbocovanie z hlavnej dolava na vedlajsiu - kto pozna - pocka, kto nepozna - nepocka, spravi mysicku a odboci az na krizovatke Pri Krizi (neznesie dlhe cakanie, mysliac si, ze ide o poruchu). Smer z vedlajsej dolava na hlavnu, resp. z vedlajsej priamo. Skoda hovorit... Tu by som potvdil nazor na slabe vytazenie prejazdu aut z vedlajsieho smeru - z jedinou vyhradou. Toto slabe vytazenie nastalo az po zavedeni svetelne riadenej krizovatky, nakolko kazdy, kto sa moze, tak sa jej vyhne a obide ju radsej cez sidlisko.
Takze moj zaver: Krizovatka nepomohla nikomu, ani MHD ( L83 evidentne zdrzuje), ani autam a chodcom uz vobec.
Ja by som tuto svetelnu krizovatku vypol a boli by spokojni urcite vsetci.
d3k0
Re #66515 Sommelier: Takze v sobotu a nedelu budeme mat linky 32 a 215 s rovnakou trasou a ich cestovne poriadky budu:
Linka 32
09: 00 30
10: 00 30
11: 30
12: 00 30
Linka 215
09:
10:
11: 00
12:
Takto je to lepsie?