Reply on: marian555 #64843:
Presne tak! Preco v normalnej krajine vedia spravi metro maximalna za 10 rokov (i ked dostaavavuju neskor trasy) a u nas ked padne nadej na metro tak pokaslana elektricka trva 100000000000000000000 rokov? Ak niekto kompetentny toto cita prosiiiiiiiiiiiiiiim nemyslite stale vsetci len na to kolko z toho dostanete vy. Myslite aj na rozvoj krajiny. Viem, ze je to pre vas tazke, ale skuste to, hm? Tiez nechapem jedneho nemenovaneho pana politika. Najprv to tu urcitym sposobom rozkradne aj ked menej ako ti pred nim a potom povie, ze by sme sa nemali hanbit za svoju krajinu. HA HA jasne, ze sa za nu hanbim ?
Martin Fundárek
Počítajme: ranný osobák 3010 28 minút. Z toho 8 minút tvoria pobyty v staniciach, zostáva 20 minút (a to som ešte neodrátal prirážky na zastavenie a rozjazd). Ak by sa odstránila 10-ka na južnom zhlaví Predmestia a trať z Predmestia na NM by sa prestavala na 80, dá sa rátať s časom jazdy cca 15 minút. Cez tunel sa to stihne za tých 10, ako píšeš. Úspora tunelového variantu je 5 minút, náklady neporovnateľne vyššie.
"IC z Košíc pride na Hl.stanicu,tam stoji pol hodinu, prepriahnu lokomotivu,pocka na pripoje,potom ide pol hodinu cez Bratislavu"
Preprah je nutný jednak kvôli tomu, že ZSSK nemá trojsystémové rušne, čo však neznamená, že by sa nedali zaobstarať, jednak kvôli úvrati na hlavnej, ktorá však nie je nutná - IC by mohli jazdiť pokojne cez Predmestie už dnes (zastaviť na Predmestí alebo NM a v Petržalke - prirodzene, Predmestie by bolo treba vyhodiť do luftu a postaviť znova - ten súčasný fujtabjlhumushomeless vzhľad by robil len hanbu; aj budove NM by úpravy bodli). Ja by som však tiež preferoval vedenie IC cez hl.st. a Marchegg kvôli zachovaniu prestupov.