Reply on: eripmav #64617:
Co sa tyka trate zst vinohrady - hlavna stanica, len tak mimochodom, s tym mam osobne skusenosti. Ked idem z Trnavy vlakom, a vystupim na zst vinohrady (jednak aj usetrim na cestovnom) a som na Racianskom myte rychlejsie nez ako keby som isiel vlakom na Hlavnu stanicu a odtial niecim na Racianske myto. Takze asi tolko, ani ked som v tom vlaku, tak sa mi neoplati ist na Hlavnu stanicu - a to vratane prestupov a cakania na elektricky (mam to viac krat odskusane oboma sposobmi, kedze tak cestujem dost casto). Vlak spravi tu vzdialenost za 6 minut a elektricka za 9 minut (racianske myto je priblizne tak vzdialene od zst vinohrady elektrickou ako hlavna stanica vlakom).
eripmav
Vyuzitie pre BA - naozaj si neviem predstavit kto by vyuzil trasu trnavske myto - parickova - pribinova - zst petrzalka. Interval pol hodiny ci hodina☠ ? Len dostat sa na tie stanice a nastupit a kupit si listok ☠ bude trval viac nez cesta autobusom na danej trase, neviem si predstavit, ze by niekto z okolia isiel autobusom na tranvske myto, potom prestupil a cakal (pri intervale pol hodina) na vlak, potom vystupil z vlaku na zst petrzalka, ci na pribinovej a este samozrejme, ak nejde prave tam, prestupil na dalsi autobus...
Vyuzitie primestske BA - to si viem predstavit, ze by niekto z Pezinka nevystupil na Hlavnej stanici, ale keby isiel do centra, tak vystupi na Pribinovej, ci Parickovek, to podla mna prinesie uzitok.
Ale 17 miliard je trochu prilis moc, najma ak to obyvatelom BA neprinesie vobec nic. Za to moze byt cela Petrzalka, a vsetky radialy elektriciek prebudovane na rychlodrahy s mimourovnovymi krizovaniami, ci elektricka v centre zakopana aspon na najziaducejsich miestach...