Š 21 Tr:
ja porovnavam vseobecnu obsdaditelnost a vsetky nizkopodlazaky trpia syndromoom nizkej obsaditelnosti, ale trolejbusy (a prave myslym spominanu 21 Tr) su na tom urcite lepsie ako autobusy. Dovod: celu vyzbroj mozes hodit na strechu okrem trakcaku. Ale ten je v 21 Trke naozaj ulozeny tak, ze nezabera vela miesta (obrovsky rozdiel obroti Citybusu, Ik412, etc..., este ten Solaris ako tak ujde).
Juro:
po mojich skusenostiach (aj ked iba mensich) s 21 Tr si myslim ze spominany 22 Tr bude super. A vseobecne mame s trolejbusmy Skoda v BA dobre skusenosti (treba sa spytat Ing. Hornika a podobnych ludia, ale myslim si ze to potvrdia).
Udrzba:
plne suhlasim s d3k0, presne to vysvetlil tak ako to je.
Doktor:
Uz sa u nas v BA stalo ze elektricka nesla po kolajach, ale to bolo iba 110 metrov a potom narazila do stlpu verejneho osvetlenia. Jo, a potom este jedna, ktorej vypadli baterky si zmyslela ze odboci do nemocnice. Plot ju vsak zastavil.
ja porovnavam vseobecnu obsdaditelnost a vsetky nizkopodlazaky trpia syndromoom nizkej obsaditelnosti, ale trolejbusy (a prave myslym spominanu 21 Tr) su na tom urcite lepsie ako autobusy. Dovod: celu vyzbroj mozes hodit na strechu okrem trakcaku. Ale ten je v 21 Trke naozaj ulozeny tak, ze nezabera vela miesta (obrovsky rozdiel obroti Citybusu, Ik412, etc..., este ten Solaris ako tak ujde).
Juro:
po mojich skusenostiach (aj ked iba mensich) s 21 Tr si myslim ze spominany 22 Tr bude super. A vseobecne mame s trolejbusmy Skoda v BA dobre skusenosti (treba sa spytat Ing. Hornika a podobnych ludia, ale myslim si ze to potvrdia).
Udrzba:
plne suhlasim s d3k0, presne to vysvetlil tak ako to je.
Doktor:
Uz sa u nas v BA stalo ze elektricka nesla po kolajach, ale to bolo iba 110 metrov a potom narazila do stlpu verejneho osvetlenia. Jo, a potom este jedna, ktorej vypadli baterky si zmyslela ze odboci do nemocnice. Plot ju vsak zastavil.

Turbo
k tym nizkopodlaznym autobusom:
Mysly si, ze vsetky nizkopodlazne aututobusy trpia problemami typu: nedam si tam ani nohy, mala kapacita, hlucny motor. Jediny bus ktory je naozaj dobry je Solaris, lebo tam je dost miesta na nohy, je tichy a naozaj pohodlny aj pre obsluhu. Ale pri tej cene by som to aj cakal.
Tema nizkopodlazne trolejbusy:
Podla mna je najlepsia pre BA Skoda 21 a 22 Tr. Preco je 21 Tr najlepsia? Nuz v Brne som sa s nou viezol a tu su dovody:
1. Vysoka kapacita (na rozdiel od autobusov) pri zachovani relativne "kratkeho" vozidla (ziadne 15 metrove monstrum)
2. Pohodlny interier.
3. Velke a najma siroke dvere - naozaj obrovske plus pre Skodu (okrem Skody ma dostatocne dvere Solaris, aj ked nie su take siroke ako na 21 Tr).
4. Tichy chod (aj s Rabou).
5. Velmi inteligentne vyrieseny interier a usporiadanie sedadiel odpoveda dnesnym predstavam moderneho vozidla (aj ked mi ten komin oproti duhym dveram vadi, ale to sa da prehliadnut).
Napriek tomu, ze pri tretich dverach je jeden malicky schodik si myslim ze trolejbusy 21Tr predstavuju spicku vo svetovej produkcii trolejbusov a robia znacke SKODA dobre meno. V Skodovke maju predsa uz dlhorocne skusenosti s trolejbusmi a tak sa nemusime cudovat. Fakt by som si prial aby aj u nas boli 21 Tr a 22 Tr, ale pri sucasnom stave (najma financnom) je to zatial sen.