konkretne D1 splna normy v pohode. skus si prejist R1 aby si zistil aky je rozdiel medzi D26,5/100 resp D26,5/120 oproti R24,5/80 resp R24,5/100 .. dalej aj polomery zakrut etc etc
kazdopadne o tom mozes kludne diskutovat na www.dialnice.info
Tak trochu som čakal reakciu: No a čo, aj ja jazdím rýchlo (= mám dobré auto a dodržiavam len predpisy, ktoré vyhovujú mne), ale bezpečne. Typická veta, ktorú zvyknem čítavať na iných fórach, alebo počúvať od našich "celebrít".
Aj ja občas, s dovolením, jazdím 200. A nejazdím trvale v ľavom pruhu ale podľa možnosti vpravo, ako to požaduj zákon. A keďže mám nejaké tie pomaly dva milióny odjazdené, tak si dovolím tvrdiť, že aj keby som išiel v ľavom pruhu a predpisových 130, tak je pre mňa stúpací pruh vpravo nebezpečnejší. Ak totiž z pravého pruhu "kráľ ciest" vyhodí blinker (zásadne v poslednej chvíli) a začne sa pchať doľava bez ohľadu na situáciu v priebežnom pruhu, vodič v tomto pruhu väčšinou už úplne bez smerovky proste náhle prejde do ľavého pruhu. Zatiaľ čo keď idem v ľavom pruhu, ktorý bude končiť, môžem si v dostatočnom predstihu preveriť, aká je v strednom pruhu situácia a či mám pre plynulé zaradenie spomaliť, zrýchliť alebo udržiavať konštantnú rýchlosť. A tzv. "stálevľavojazdiči" a "zásadneneblikači" mi mimoriadne pijú krv.
Áno, presne ten myslím. A keď už mám s kým pokecať o diaľniciach, nemyslíš si, že "severná" D1 by mala byť preklasifikovaná v najlepšom prípade na R, ak aj nie na smerovo oddelenú komunikáciu prvej triedy? Tá vec totiž rozhodne nespĺňa parametre diaľnice ani len tie, ktoré platili v čase jej vzniku.
Ak sa zmenšuje počet pruhov z 3 na 2, tak sa pripája ľavý pruh, pravý je priebežný (viď napr. AT). Nemusia dávať prednosť pomalé autá rýchlym, ale naopak.
cawte, jednu vec nechapem...pred myslim, ze 2-3 tyzdnemi som posielal spravcovi stranky fotky z autotecu ze ich da na stranku...a niesu tam. potom sa cem este opytat, ze na aku adresu mam poslat ak by ste mali zaujem fotky londynskych autobusov...niekolko typov double-decker busov a potom 18 metrovych mercedesov...to je vsetko...cawte
Zníženie jazdných pruhov zľava by nesmierne znepríjemňovalo život tým, čo jazdia zásadne v ľavom pruhu "plynule" >200 kmh. Prečo by mali robiť sebe zle ?
ak myslis usek ladce - sverepec, tak o tom useku sa radsej ani nebavme .. uz aj to pocasie na vikend je skarede a uz tak zlu naladu si nechcem este zhorsit ?
Do akej miery sa bude rekonstruovat trat v Dubravke? Preco mam ten pocit, ze to bude len trapne nadvihovanie tych 25-rocnych panelov, cim sa velke howno vyriesi ? Alebo sa to nebodaj bude rekonstruovat tak ako usek Karlova Ves - Harmincova ?
Keď už sme pri diaľniciach, mňa minule zaujalo na tom poslednom predĺžení od Púchova smerom k PB, že sú tam stúpacie pruhy. To ešte súdruhom nikto nepovedal, že toto už nie je in, že je to nebezpečné a že zvýšenie a zníženie počtu jazdných pruhov a robí zásadne doľava a hlavne zľava???
Ale já neříkám, že jsem proti okruhu (i když v Bratislavě podíl radiálních jízd ještě vyšší než v Prase). Já říkám, že nejprve je potřeba mít radiály a pak ten okruh. Kromě toho v BA už polovinu okruhu máme (železničního).
S linkou Dejvická - Anděl plně souhlasím. A dokonce nebude ani potřeba žádných kloubových autobusů, protože tam máme co? Protožeš tam máme kolejnice ? !!!
Mam okopčený územný plán z 1963 - všetkých 5 mostov tam je nakreslených
Okrem toho tam bola einsteinova odsadená od nábrežia do vnútrozemia (mojim odhadom o takých 150 - 200 metrov) - škoda, že sa to nakoniec tak nalepilo na to nábrežie ?
to mas recht, BA este aj 17 rokov po revolucii stale bezi na uzemnom plane z nejakych 70tych rokov ..
ad apollo, tak je pekne vidno ako to dorvali s pripojenim resp nepripojenim bosakovej, co znizuje vyuzitelnost mostu, pricom tento problem bol kazdemu jasny uz ked sa stavalo ..
mierova senecka. tam boli velke tlaky na 3+3 od odpovednych na SSC (ale nie od mesta, ti ani nevedeli, ze sa nieco stavia). ale na ministerstve chceli kvoli prestizi cim skor zacat (aby to bolo dokoncene do volieb 2002). a celkovo horsie ako sa bacovalo za SDKU na MDPaT snad to ani byt nemoze ..
inak ako perlicka, podobne uvahy boli aj pri tuneli sitina, kde chceli z SSC/NDS podobne vyhladovo riesit, ale nepreslo ...
je skoda, ze na slovensku sa uvazuje takto kratkodobo .. vid R1 trnava - nitra, alebo ked sa aj stavala D1 bratislava - trnava, tak sa na rozdiel od R1 medzi BB a zvolenom nepocitalo s rozsirenim na 3+3, teda nenechal sa v stede zeleny pas ..
Prerobiť projekty? Také niečo v Bratislave? Veď sa to tak nikdy nerobilo... ? Keď sa ani projekt Mosta Apollo neprerábal tak, aby po ňom mohla už teraz ísť jedna vetva NDS a postavil sa presne tak, ako bol nakreslený ešte snáď za minulého režimu?
Re #63836 aquila: Opravte ma niekto, ak sa mýlim, ale ten predaj zatiaľ schválila "len" _mestská_rada_, poslanci ho ešte neschválili a ja dúfam, že tak ani neurobia. Nech si je pre mňa za mňa Aupark Tower aj vyšší ako bývalá kaviareň Bystrica, v prvom rade tam nikdy nič také nemalo stáť. Za petržalských poslancov v čele s bývalým primátorom a terajším vucišpánom sa úprimne hanbím... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
drink
Inak s druhou časťou súhlasím.