Reply on: 81-71 #63663:
Suprava CD 471+071+971 je nizkopodlazna, na prevoz vozickarov usposobena, a rozumie sa samo sebou, ze pri zdvojkolajnovani, elektrifikacii a ciastocnom zapustani do zeme trate Praha Bubny - Letiste Ruzyne sa na prislusnu vysku upravia aj nastupistia, ved sa budu nove stavat. Koniec koncov, metro je dvojkolajna podzemna zeleznica izolovana od inej dopravy a toto by bolo to iste, akurat z vacsej casti na zemi a s napajanim trolejom. Naviac sa krasne krizi (v staniciach!) so vsetkymi tromi linkami metra - A na nadrazi Dejvice/Hradcanska, C nadrazi Bubny/Vltavska a B Masarykovo nadr./Namesti Republiky. A metrom sa nevozim rad. Beee ?
aquila
odhliadnuc aj od faktu, ze na ruzyni je "len" 10mio pax za rok. vieden ma asi 17mio pax.
aj na heathrow, kde je po spusteni T5 plan asi 100 mio pax je metro spoplatnene extra sadzbou.
v prahe bude predlzenie metra na ruzyn nezmysel. vlak by bol podstatne ale podstatne lacnejsi a hlavne asi o 10 rokov skorej v prevadzke ...
Re #63668 81-71: vieden, kde napriklad firma dr. richard prevadzkuje dokopy v ramci viedenskej MHD asi 250 autobusov .. a na kolko linkach zhruba premava si mrkni tunak
http://www.richard.at/Linienverkehr/Fahrplan/index_html?sub=Wien