Reply on: 81-71 #63678:
pozrel si si aspon ako vyzera projekt rychlodrahy na ryzyn ? vsimol si si tam ze by tam bol hustata zastavok ako pri metre ? a prave z tohoto odhadu je metro na ruzyn kardinalna blbost. len trat od motola po ruzyn (teda polovicka planovaneho preldzenia) bude drahsie ako cely projekt praha - kladno.
nehovoriac o fakte, ze s dotiahnutim po ruzyn sa pocita az okolo roku 2023-2024 teda odo dneska skoro za 20 rokov! co mas 10 az 15 rokov viac oproti zeleznicnemu variantu.
a taktiez, odporucam ti vyskusat trat S7 popripade CAT kde to z centra do viedenske letisko trva 16 minut.
aquila
odhliadnuc aj od faktu, ze na ruzyni je "len" 10mio pax za rok. vieden ma asi 17mio pax.
aj na heathrow, kde je po spusteni T5 plan asi 100 mio pax je metro spoplatnene extra sadzbou.
v prahe bude predlzenie metra na ruzyn nezmysel. vlak by bol podstatne ale podstatne lacnejsi a hlavne asi o 10 rokov skorej v prevadzke ...
Re #63668 81-71: vieden, kde napriklad firma dr. richard prevadzkuje dokopy v ramci viedenskej MHD asi 250 autobusov .. a na kolko linkach zhruba premava si mrkni tunak
http://www.richard.at/Linienverkehr/Fahrplan/index_html?sub=Wien