Reply on: Sommelier #62908:
Nuž, ja Ti musím len zopakovať, že KECÁŠ voloviny a o západnej Európe nevieš z pohľadu verejnej dopravy NIČ. Akiste som tými narvatými vlakmi každé ráno cestoval len na mysli a vo sne, lebo Sommelier povedal, že ľudí v tom meneje a menej...Ale keď sa Ti to nepáči, môžeš ešte zvoliť americký model alebo totalitný model (k tomu máš tuším najbližšie). A ja budem zo všetkých mojich síl proti.
priebeznu kapacitu v tom smere ti kludne poberie aj trat na kosickej a okrem toho ti to tam taktiez postupne velmi pekne zastavavaju
?
Sommelier
Ty to máš pekne pomýlené. ASMN nikto rušiť nebude - z polovice budú musieť slúžiť diaľkovej doprave - čo je úplne správne. Na druhej polovici bude už spomínaná galéria moderného umenia a park.
Ále tá trať na Košickej je už veľmi blízko mesta a vobec tam nejde, takže nnapojenie veškeré žiadne, inak od terminálu je to pekných pár stoviek metrov, čo nikto šlapat nebude...
Celá prievozská bola koncipovaná na trať - všetky budovy spred 1989 boli odsadené od cesty. Od križovatky s Bajkalskou sa dá o5 normálne trasovať - až na ten autosalón, ktorý už ako som si všimol prenajali.
Nebudem sa baviť o vhodnosti napojenia cez Slovnaft - je to možno najlepšie, ale skús sa pohrať so zástavbou na Kazanskej - dlho lámal som si hlavu nad tým - ale bez veľkého búrania a buldozerovania to nemáš kadiaľ obísť.