Reply on: Sommelier #62907:
No potenciálna tramvaj kopírujúca žel. trať + od Astronomickej ako dnešná tramvaj a 201. Kto bude na Trnku rýchlejšie? Záleží odkiaľ to berieš. Aj dnešný stav je taký na hrane... Či ideš z Čiližskej, alebo z Hradskej (aj to z ktorej z tých troch zastávok na Žitnom ostrove), či sa -ti oplatí 201 alebo 78 alebo 67, 87 (od júla sa majú vymeniť) + tramvaj. Aj to že kedy je rýchlejšia z Astro na -Trnku 78 a kedy 8, 9 alebo 14. A O. K. aj nazvyme to zachádzka tramvaje na Trnavské mýto. Aj viackrát za týždeň v rôznych obdobich dňa cestujem v relácií Záhradnícka (zastávka) - Záhradnícka (ulica), alebo Trnavské M. - Americké Nám. Myslíš, že vždy je rýchlejší trolejbus (212)?. ani náhodou. Aj keď tade idem na bicykli. Niekedy som v spomínanom úseku rýchlejší ja, inokedy električka ☺
Proste vyššie spomínané počty, teda jazdné doby sú veľmi relatívne.
A aj s tou 202 do centra. O. K. tí ľudia to majú "od Maďarov" určite priamejšie po Gagarinovej. Ale máš taký pocit, že väčšina cezpoľných ide na ASMN a odtiaľ na Rajskú a rovno do historického centra, alebo určite pracujú v širošm centre?
To už aj na magistráte pochopili, že dnes to nie je o tom doviesť čo najviac ľudí zo sídlisk do centra (hisotirckého). Pracovné príležitosti sa stále zvyšujú práve v ostatných obvodoch, kdežto v tom prvom už tak prudko určite neporastú, ak vôbec. ?
Sommelier
A amen, ak je niekto z Vrakune - má jedinú možnosť a to 78, 67 a 87, pretože trolejbus je preňho komplikovane riešiť - lebo prakticky neexistuje vhodný prestup - a tam je problém, že ?
A malinovo a spol. - tiež som nad nimi uvažoval - aj som to sem v rámci P+R chcel tresnúť - malá konečná SAD na Astronomy street, len by ma možno ukameňovali. ? Ale som rád, že Ti to v tomto ide rovnakým smerom.
Ešte jedna vec - nech súhlasí, alebo nesúhlasí - ale zachádka ružinovskej radiály na Trnavské je zachádzka a zostane zachádzkou.
Trať na DH - najlepšie od Slovnaftu - nadá sa svietiť - MČ PB si ju tak elegantne zastavala, že to už nejde kadiaľ rozumne potiahnuť.
Takže prípojka na mestskú železnicu by mohla byt dobrým riesením - ale nie na tú dunajskostredskú - možno až časom.