Reply on: Puki #61351:
Jasné, treba zaviesť linky odvšadiaľ všade; napr. ako v Košiciach, alebo lepší príklad je Zvolen aby ľudia boli spokojní. ☺ Nové spojenia z Petržalky priamou linkou treba zaviesť na Devín, Dlhé Diely, do Záhorskej Bystrice, Vajnôr (po diaľnici ? ), Podunajských Biskupíc, Trnávku a Letisko a v neposlednom rade vštky žel. stanice v meste.
Tieto linky môžu dostať intervaly celodenne hodinu a obsadené by boli tak v priemere dvomi vozmi (spravidla sor) každá. Ľudia by si hromadne začali opisovať CP, ktorý by mali vyvesený v predsieni aby mohli ist z domu presne na odchod a necakali na zastavke hodinu. Keby spoj vynechal, smola.
Vozy by sa ziskali tak, ze na existuuce linky by boli dane vikendove grafikony.
Plus aby sa vyhovelo obcanom nosne linky ako 93 a 95 budu rozdelene na vetvy 193, 195 a 293, 295, prip. 393 a 395. Vetvy - teda každý tretí, príp. štvrtý spoj stiredavo na Antolskú, Dolnozemskú, Jasovskú
Podobne z linky 99 vznikne 199, 299, ... z každej konečnej, cez ktorú táto linka premáva pôjde nová linka na HLAVNÚ STANICU, na požiadanie bude zachádzať aj na AS ML Nivy. Na každej takejto linky bude jeden plyňák s intervalom asi 90 min.
T O J E S C I - F I . Č O ?
---------------------------------------
Tá kachna, v ktorej sa pred pár týždňami natáčala reklama (7071?) účinkuje v reklame na, ako ináč, flexihypotéku. ?
Puki
Potom nasleduje trochu zbytočná dvojica zástavok Bosáková-Mlynarovičova. V každom prípade by sa mohli spojiť do jednej. Stačilo by vlastne zrušíť Mlynarovičovu v smere k TPD. Veď opačným smerom to tak funguje a stačí bohate 1 zástavka.
Tiež vzdialenosť medzi zástavkou "Markova" a "Romanova" je zbytočne malá. Ale inak súhlasím, že ak by nejazdili tie CNG-vraky určite by patrila k obľúbenejším linkám.