Reply on: Beus #61347:
Povedal by som ze to nema zmysel, odpovie ti na nieco ine ako sa pytas. Prelinkovanie aj tak nebude, ani internet zdarma ... Predpokladam ze nic nebude, mozno nejaka verejna "sutaz" na nejake ihrisko detstke, aby mal z coho financovat dalsiu kampan.Co sa zverejnenia planov tyka, skorej by som do neho hadzal vajicko na ulici, ved na co striehnem na primacialnom namesti?:)
Re #61354 Puki: Na tych semaforoch stala aj ex88 2x a co spravis? Je to vec drbnutej krizovatky (ktora kedysi krasne preferovala 95 ale teraz uz brzdi snad vsetky linky aj IAD). Zastavka Mlynarovicova je hovadina v oboch smeroch. Idealne by bolo mat zastavku v kratkej Sustekovej (obojsmerne, pre 68, 99), a pomocou dobreho riadenia krizovatky vyriesit aj potencialne problemy so zaradenim. Zastavku Bosakova zrusit uplne. Ano invalidi a spol ktory ide na zdravotne stredisko, ale jak daleko je poliklinika Antolska od zastavky?? CNG vraky of course, idealne mozno prave tie 15m NP busy. Zastavka Romanova a Markova, predpokladam ze zastavka Markova sa casom zrusi a Romanova sa posunie k trati elektricky, momentalne je tato zastavka iba docasnym riesenim pre prestup na 95 na Romanovej (prechodom cez krizovatku). Zastavka Romanova sa po zavedeni elektricky predpokladam uplne presunie k jej telesu (teda az za zakrutu) a v sucasnej polohe uz nebude mat zmysel.
Re #61359 Matej Balog: Aby to nebolo stavom Mamateyovej v useku Bulikova - Ovsistske nam. je to horska draha, tak sa jazdi pomaly.
Technopolska vyhliadka je hlupost. 95 je tam luxus nad luxus, spolu s 98 je tam aj spojenie na bajne tresko.

Mike
Nové spojenia z Petržalky priamou linkou treba zaviesť na Devín, Dlhé Diely, do Záhorskej Bystrice, Vajnôr (po diaľnici ? ), Podunajských Biskupíc, Trnávku a Letisko a v neposlednom rade vštky žel. stanice v meste.
Tieto linky môžu dostať intervaly celodenne hodinu a obsadené by boli tak v priemere dvomi vozmi (spravidla sor) každá. Ľudia by si hromadne začali opisovať CP, ktorý by mali vyvesený v predsieni aby mohli ist z domu presne na odchod a necakali na zastavke hodinu. Keby spoj vynechal, smola.
Vozy by sa ziskali tak, ze na existuuce linky by boli dane vikendove grafikony.
Plus aby sa vyhovelo obcanom nosne linky ako 93 a 95 budu rozdelene na vetvy 193, 195 a 293, 295, prip. 393 a 395. Vetvy - teda každý tretí, príp. štvrtý spoj stiredavo na Antolskú, Dolnozemskú, Jasovskú
Podobne z linky 99 vznikne 199, 299, ... z každej konečnej, cez ktorú táto linka premáva pôjde nová linka na HLAVNÚ STANICU, na požiadanie bude zachádzať aj na AS ML Nivy. Na každej takejto linky bude jeden plyňák s intervalom asi 90 min.
T O J E S C I - F I . Č O ?
---------------------------------------
Tá kachna, v ktorej sa pred pár týždňami natáčala reklama (7071?) účinkuje v reklame na, ako ináč, flexihypotéku. ?