Reply on: Eury #60834:
Jednoznačne trvám aby 53 i so 63 mala na slovinskej zastavenie na znamenie. Pretože 53 ide krátkou trasou teda 4 zastavky po slovinsku. 63 chodi spolu s 204 a 205 je ďaľšim prídavnym z centra. Hovorme hlavne o Hanackej a o spoločenskej pretože tieto uberaju niečo s okrajovej Slovinskej. Ja nenavrhujem úplne pre všetky vozi na znamenie. 63 ako byvala 110 bola zrychlena a nejaky čas aj tam nestála. 63 teraz pribudli takže treba dať nejaké menej využité na znamenie. ps 204 sa prelína s 204
tomas1
"Ako ochotne by SAD chcela prevziat cast vnutromestskej dopravy ?"
- prestaň už písať o SAD, pri dohadovaní sa na IDS (čo je pre tvoj návrh nevyhnutnosť) ide o to, že sa mesto a kraj sa dohodnú kto, koho, odkiaľ-kam a za koľko bude dotovane voziť. Nie o ochotu súkromného dopravcu.
"A ako by sa zariadilo, aby bol spoj rovnomerne vytazeny ?"
- čo tým myslíš? Ako zariadiš aby elina napr. z Rače do centra bola rovnomerne vyťažená?
K tej stratovosti - navrhol si 15Sk pre DPB. Keď by išiel vidiečan z okraja do centra tak zaberá miesto vo voze 20-30 minút. Za 15Sk... - to sú fakt úžasné milióny o ktoré DPB teraz prichádza.
V Brne to tak majú, že končia na okraji. Prečo? Lebo električky sú tam spoľahlivé, majú racionálne linkové vedenie, žiadne s*ačkové intervaly 12 - 20. Keby sme mali takú MHD ako v Brne tak nebudem protestovať proti ukončovaniu na okraji.