Reply on: tr3mp #59926:
to neviem presne, len mi bolo povedane, ze s trolejbusmi to bude problematicke co sa tyka dodatocnej zastavby, kvoli vyskovemu profilu inych vozidiel.Re #59933 Ike: vsak ja SSC neovinujem


to bol len taky priklad, ze na slovensku je nejaky spolocny postup nemozny.
vid projekt filialka vs. elektricka do petrzalky ..
Beus
Nie som sice stavebny konstrukter (cize znalejsi opravte ma, ked sa mylim), ale teoreticky by slo spravit take daco, ze do stropu toho podjazdu vydlabat priehlbiny, akurat tak, aby sa tam vosli troleje, kus vzduchu, a nejaky izolacny material okolo (aby tie priehlbiny mohli byt mensie) plus ochranna vzduchova medzera medzi nimi a urovnou stropu (a potencialneho vozidla) a tym padom by ani troleje neznizovali max. vysku vozidiel ktore by tadial mohli prechadzat.
A vyslovujem nazor (mozno mylny) ze tie priehlbiny by nemuseli mat vplyv na zhorsenie statiky a nosnosti dialnicneho premostenia ponad podjazd.
Co vy na taketo riesenie?