Reply on: Valec #59901:
ja by som tam este na zaver doplnil do zatvoriek:asi si mysli, ze to iste vozidlo so zapnutym dieselagregatom jazdi tichsie ako s vypnutym

Mne sa zda nadherna. ❤ ?

Ved nechame sa prekvapit, ked udru prve mrazy, kolko tych zazrakov sa tam v poobednej spicke skrizi cez celu ulicu 
Aby tie ynteligenciou oplyvajuce cloveky (mnozne nezivotne) zistili, aky hlucny je autobus v porovnani s trolejbusom, ked to cestou do kopca zhasne diesel a pohne sa na draty
Bohuzial, toto bude mozne ale aj tak az po nezatrolejovani obratiska Molecova.
? , a táto ich sťažnosť MUSELA BYŤ BRANÁ DO ÚVAHY, lebo by sa odvolali na vyššie inštancie a výstavba celkej trae by sa predĺžila a oddialila na neurčito. Preto cez priestor obratiska Riviéra budú shitelisy premávať práve na pomocný dieselový pohon; ...si vlky najivne myslia, že keď to tam pôjde ako autobus to bude tichšie ? ?
AAA
Re #59868 t3mp: Vzhľadom na to v akom stave je Tichá a na možnosti jej rozšírenia, to nebude možno nikdy. Ale tá trať cez Jančovu a Tichú by bola vzhľadom na výstavbu v tejto časti celkom dobrá. A ak by bola ja by som to mal potom bližšie k babke.
Re #59872 intony.sk: Keby DP staval bizniscentrum a poslal na Primaciáne príslušný obnos, hneď by zmenili ÚP, no keďže ide o t-bus trať, z ktorej nič nekvapne, tak musíme ukázať zásadovosť.
Re #59885 Ike: Choré vlky, tie poslať na Cajlu a môžeme stavať obratisko.