No ved prave.Najskor to mali byt "duobusy" len preto,aby sa mali ako dostat z Hrobonovej na DDtrat.Teraz sa im zda pridrahe,zatrolejovat konecnu Molecova,lebo ved nafta je asi lacnejsia.......?Takisto stale zapinat a vypinat dieselagregat a manipulovat hore dole s palicami je zrejme sposob,ako sprijemnit vodicom sichtu a zvysit standard ich zamestnania...Ale myslim,ze na tuto temu ste tu toho uz povedali dost...Takisto aj L32 bude musiet zrejme ostat zachovana,lebo tych sest 25 tr je pre cele DD zalostne malo. Ale ak zrusia aj 32-ku,tak potom sa uz nebude dat hovorit o zlepseni dopravy na DD.
Každopádne, zmena by sa hodila - ja by som skôr prijal celkovú prestavbu Patrónky pri výstavbe električkovej rýchlodrážnej radiály Hlavná stanica - Pražská - Brnianska - Lamačská - Dúbravka ... ale to bohužiaľ úplné sci-fi.


Ike
inak uznavam, ze niektore napady su fakt super a krasne, a podla mna, keby bol chtič, tak aj realizovatelne....
naozaj sa mi zastavuje rozum nad ty, ze na molecovej stavaju obratisko, ktore bude takmer vedla trolejbusovej trate, ale bude nezatrolejovane...
inak, otazocka... Duobusy maju nahradit 33 alebo 32?
lebo neviem ci som to pochopil dobre... ale pochopil som to tak ze 32 chcu zrusit a na 33 budu behat duobusy... a duobusy len kvoli obratisku.... vyvedte ma z omylu