A koľko protirečení... Vlak má údajne chodiť v 20 min. intervaloch. To znamená, že každých 20 min. sa zastaví električková doprava a bude sa čakať na prejazd vlaku? Ako bude riešené napájanie? Tunel má mať 6 km, to vážne?
Ja tiez celkom nechapem ten rozruch okolo tunela pod Dunajom.Cele,co sa okolo toho teraz deje je LEN PREDVOLEBNA KAMPAN!!!!! Vsetko ostatne bude uz cisto "slovenska" zalezitost,cize minimalne 10-15 rokov tu ziadny tunel nebude!Preto zrusit koli nejakej "zeleznicno-tunelovej fikcii" jeden konkretny projekt vedenia elektriciek po moste,ktory je mozne realne uskutocnit do troch rokov,je cisty k...tizmus.Ak by sa napokon nejaky tunel predsa len postavil,mohol by pokojne sluzit ako druha vetva prepojenia petrzalskeho systemu s mestskym.Cela doprava by tak bola omnoho menej zranitelna...Ale ja to skor vidim tak,ze pri dnesnom sposobe riesenia problemov na slovensku,nas do Petrzalky este velmi dlho budu vozit iba autobusy...
No momentálne je 15m Solaris najzastúpenejším typom v košickej prevádzke a keď zhorel zatiaľ len prvý za 6 rokov od zaradenia Solarisov do prevádzky, tak to nie je až také strašné. Uvidíme, aká bola príčina požiaru a aký bude výskyt takejto udalosti v budúcnosti.
Eelektricku pod Dunaj ? Akoze som zle informovany, alebo mala mat "petrzalska" elektricka konecnu na Safku ? Ja som dodnes zil v tom, ze sa to malo viest zo Safka do Janikovho dvora. V tom pripade si ale neviem dost dobre predstavit, kde to tam chcelo ist pod zem. Asi zburame Kacaciu fontanu na safku a spravime vjazd do tunela. Sprostosti vymyslaju. Elektricka nech pekne ide po Starom moste, bude to aj krajsie (aj pre cestujuceho) a vlaky nech si pustia pod Dunaj. Ale ako uz spravne podotkol Andy tu nizsie - s tou tratou pod zemou maju vacsie problemy ako ocakavali... Ale to uz je ich problem. Na elektricku nech nesahaju ale.
hm, tie solarisi su pekne zhave autobusy, bolo by zaujimave co by to urobilo s tym stlacenym plynom
inak vystavba trate filialka - petrzalka uz nabera na kontrurach. ministerstvo chce aby BA stavala rychloelektricku pod dunajom, t.j. aby sa tiez uz riesila v definitivnej podobe. ci je to skor predvolebna retorika (to skor), alebo realita je otazne
kazdopadne zeleznica bude mat okrem stanice filialka aj zastavky parickova (AS nivy) a dostojevskeho rad (ballymore). zastavka petrzalka centrum nie je v plane.
Složitěji už by to udělat nešlo? Ale jak test inteligence cestujících fakt dobré- něco jako série různých výluk tramvají v Praze...
Nešlo by to, náhodou čirou, udělat prostým převedením trolejbusů do nezávislé trakce?! Autobusů je o víkendu dost a lidi by nic nepoznali!
nehovoriac už o tom, že keby to malo byť na brnenský systém, tak linky 203 a 207 sa komplet všetky poradia nahradia autobusom bez zmeny trasy a grafikonu a substrát si skoro nič (niektorý vôbec nič) nevšimne. Takisto aj 206 po svojej pôvodnej trase dve poradia nie sú moc. Cez víkend na to autobusy máme, akurát či vodičov a vozokilometre.
Lenže u nás je tá "zdravá" rivalita medzi prevádzkami. Azda historicky prelomovo prvýkrát boli autobusy cez víkend na trolejbusovej linke bez akýchkoľkevk zmien prednedávnom na L210 (po 3 IK415 ☺ ).
A možno ešte predtým 5 - 6. septembra 1998 výluka na Kramároch počas výstavby trolejovej odbočky k NOÚ a SÚSCH na linke 212 po celej trase autobusy. Namiesto 15Tr s 12 min. intervalom vtedy premávali B732 so 6 min. intervalom. A to tam vtedy boli tie najväčšie šroty - "co týden dal" ☺ ☺ (Ale každých 6 minút, veď na Kramáre nahrádzali aj L211 a 219)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
citelis