Zaujímalo by ma ako kde bude nakoniec s tím otočiskom trolejbusov. Lebo pri prerábani križovatky do Devína tam dávajú úplne nové stĺpy a tak do okolo ale videl som to zdialky zrak môže klamať! Ale každý deň tom sú vysokozdvižné plošiny a na ne tam niečo montujú. Dnes tam boli aj vrchári! V tlevízii TVKV - (televízia Karlova Ves) tam hovoril prednosta Karlovej Vsi ,že najpv čo rozširovali tú zastávku ,že je to predpríprava na trolejbusy a ,že ta predpríprava na trolejbusy bude pokračovať aj križovatkou!? ?
Ahoj M50. Skrabes na zle dvere. Ak mas pocit, ze by niekde mala byt zriadena zastavka, musis dat poziadavku inde, nie na tento chat. Navyse sa pripajam k prechadzajucej reakcii, vela obyvatelov ma na zastavku dalej ako 100m.
Neviem si pridstavit, ako by vyzerala doprava keby mal DP zriadit zastavky tak, aby kazdy obyvatel mal zastavku max v 100m vzdialenosti. Skus sa zamysliet nad svojou (podla mna smiesnou) poziadavkou.
no ja ti teda neviem, ale byvam na sidlisku (panelaky, husta zastavba), na zastavku z domu slapem urcite viacej ako 100 metrov a to si este myslim ze tu zastavku mam vcelku blizko domu (a su panelaky a nie jeden na sidlisku ktore to maju omnoho dalej na lubovolnu zastavku)
Mal by som navrh ohladom zastavok na ulici Jana Jonasa v DNV.
Byvam na Jasencovej ulici ktora sa napaja na Jana Jonasa asi medzi VW 2 a zastavkou Kremencova. System zastavok bol navrhnuty ked tu namiesto novych domov bola len luka. Z tejto ulice mi teda zostava akurat tak chodit 100 metrov na zastavku Kremencova. A to nehovorim o radovych zastavbach za Jasencovou od ktorych je to 200m. Navrhoval by som teda zastavku Jasencova (moze byt aj na znamenie) ktora by tieto problemy vyriesila. A to nehovorim len za seba, ale za dalsich priblizne 100 obyvatelov novostavby. Kto nerozumel, nech si na mape mesta napise hladat - Jasencova a porovna s mapou liniek a zastavok MHD ?
Sona Pacherova pise v kazdom clanku iba blbosti. Ja uz par rokov jej clanky necitam - je to strata casu. Nechapem naco ju v tej Pravde drzia. Asi bude pekna a ide jej dobre ine veci ☺
V tom článku je dosť blbostí, samozrejme, len to autorka nechce priznať. Najradšej by som sem skopíroval celú mailovú korešpondenciu ako aj to, kde napísala "Už nemám čo dodať", čím priznala svoju prehru.
co ej fakt blbost, zdielat zeleznicny tunel s elektrickou. nech by bola aj na 1435. to sa skratka neda a bola by to hlupost.
2 andy: ver tomu, ze zrovna napojenie na petrzalskej strane je ten mensi problem. co bude skutocny problem je dunej a jeho podidenie. kedze kazdy vie, ze podlozie nie je zrovna najidealnejsie.
Práve som si krásne e-mailoval so Soňou Pacherovou. Jej odbornosť si dovoľujem spochybňovať. Vraj nemá už viac čo dodať. Fajn. Vraj mám len a len svoje názory na základe akéhosi čítania literatúry a že ju za ten článok pochválilo viacero skutošných odborníkov. Chcel som vedieť o koho išlo konkrétne, samozrejme to mi napísať nechce, ani nechce uznať iný názor než je ten jej.
A koľko protirečení... Vlak má údajne chodiť v 20 min. intervaloch. To znamená, že každých 20 min. sa zastaví električková doprava a bude sa čakať na prejazd vlaku? Ako bude riešené napájanie? Tunel má mať 6 km, to vážne?
Ja tiez celkom nechapem ten rozruch okolo tunela pod Dunajom.Cele,co sa okolo toho teraz deje je LEN PREDVOLEBNA KAMPAN!!!!! Vsetko ostatne bude uz cisto "slovenska" zalezitost,cize minimalne 10-15 rokov tu ziadny tunel nebude!Preto zrusit koli nejakej "zeleznicno-tunelovej fikcii" jeden konkretny projekt vedenia elektriciek po moste,ktory je mozne realne uskutocnit do troch rokov,je cisty k...tizmus.Ak by sa napokon nejaky tunel predsa len postavil,mohol by pokojne sluzit ako druha vetva prepojenia petrzalskeho systemu s mestskym.Cela doprava by tak bola omnoho menej zranitelna...Ale ja to skor vidim tak,ze pri dnesnom sposobe riesenia problemov na slovensku,nas do Petrzalky este velmi dlho budu vozit iba autobusy...
No momentálne je 15m Solaris najzastúpenejším typom v košickej prevádzke a keď zhorel zatiaľ len prvý za 6 rokov od zaradenia Solarisov do prevádzky, tak to nie je až také strašné. Uvidíme, aká bola príčina požiaru a aký bude výskyt takejto udalosti v budúcnosti.
Eelektricku pod Dunaj ? Akoze som zle informovany, alebo mala mat "petrzalska" elektricka konecnu na Safku ? Ja som dodnes zil v tom, ze sa to malo viest zo Safka do Janikovho dvora. V tom pripade si ale neviem dost dobre predstavit, kde to tam chcelo ist pod zem. Asi zburame Kacaciu fontanu na safku a spravime vjazd do tunela. Sprostosti vymyslaju. Elektricka nech pekne ide po Starom moste, bude to aj krajsie (aj pre cestujuceho) a vlaky nech si pustia pod Dunaj. Ale ako uz spravne podotkol Andy tu nizsie - s tou tratou pod zemou maju vacsie problemy ako ocakavali... Ale to uz je ich problem. Na elektricku nech nesahaju ale.
mack
Sona Pacherova pise v kazdom clanku iba blbosti. Ja uz par rokov jej clanky necitam - je to strata casu. Nechapem naco ju v tej Pravde drzia. Asi bude pekna a ide jej dobre ine veci ☺