Reply on: 81-71 #56421:
Toto je podľa mňa zlý príklad ? Najmä čo sa týka odhadu využívanosti takejto zastávky. Už len samotný Chatam Sófer je dosť slabo využívaný a to sú v dosahu zastávky ešte aj obytné domy. Úplne pokojne by mohol byť do výstavby na nábreží na znamenie. Ďalšia zastávka na nábreží pred semaforom by znamenala okrem zdržania aj nutnosť preraďovania sa do ľavého jazdného pruhu (čo nie je práve ideálne), aký-taký zmysel by to malo pre 31 a 39. V opačnom smere buď nie je semafór (31 a 39) alebo je hneď pri zastávke Nový most (28, 29, 30, 37).
d3k0
Kde ma byt potom hranica medzi tym, ze sa este neoplati postavit zastavku, a ze sa uz zastavku oplati stavat? Ak by bolo kazdy 100 metrov nejake vyznamne centrum, pri kazdom by bola zastavka? Alebo az ked by tie centra boli od seba vzdialene 200 metrov?