Otáčanie vozidiel linky 50 pri Auparku je zaujímavé, ale z dlhodobého hľadiska nemožné, preto som zvedavý na riešenie tohto problému.
Sú 2 reálne možnosti:
1/ linku 50 skrátia po Šafárikovo nám.
2/ predĺžia ju po Kúpalisko Matador (pričom zastávky Viedenská cesta a AuCafé Berlitz sú v pešej dostupnosti zastávky Aupark, ako proklamoval DPB pri zrušení linky 82)
Druhá možnosť by priniesla osoh cestujúcim, ktorých sa dotklo zrušenie linky 82, ale ako už poznám pomery v bratislavskej hromadnej doprave považujem tú prvú možnosť za reálnejšiu ? .
Sú 2 reálne možnosti:
1/ linku 50 skrátia po Šafárikovo nám.
2/ predĺžia ju po Kúpalisko Matador (pričom zastávky Viedenská cesta a AuCafé Berlitz sú v pešej dostupnosti zastávky Aupark, ako proklamoval DPB pri zrušení linky 82)
Druhá možnosť by priniesla osoh cestujúcim, ktorých sa dotklo zrušenie linky 82, ale ako už poznám pomery v bratislavskej hromadnej doprave považujem tú prvú možnosť za reálnejšiu ? .
fobust
Na uvedenom mieste kedysi zastávka bola, minimálne v smere zo Šafárikovho námestia k novému mostu. Pokial mi pamäť slúži, tak bola niekde pri vyústení Múzejnej ulice. Či a kde bola párová zastávka pre opačný smer neviem. Možno bola pri Múzeu. Zastávka MHD by sa na uvedenom mieste zišla. Jedna pri múzeu, druhá niekde pri vyústení Kúpeľnej ulice. Alebo na nám. Ľ. Štúra. Tu konieckoncov aj zastávka je, keď je výluka električiek do Karlovej Vsi a Dúbravky, linky X1 a X4 tu stávajú, hoci premávajú ďalej, aby sa mohli otočiť. Zastávky Nový most a Malá scéna sú od seba vzdialené viacej ako by sa na obsluhu daného územia patrilo. Pri súčasných zápchach na nábreži, alebo skôr hustej premávke by jedna zastávka naviac podľa mňa nebola tragédia. Navyše autobs je tak či tak menejcenný dopravný prostriedok, tak môže kľude plniť obslužnú funkciu.
A ešte dodatok k linke 70:
To je .... a nie nosná linka. Špičkový interavl 12 minút + absolútne nedodržiavanie grafikonu (dnes ráno zasa meškala 6 minút) nie sú atribútmi nosnej linky! To je análna linka, keď takto premáva, a ni nosná.