Otáčanie vozidiel linky 50 pri Auparku je zaujímavé, ale z dlhodobého hľadiska nemožné, preto som zvedavý na riešenie tohto problému.
Sú 2 reálne možnosti:
1/ linku 50 skrátia po Šafárikovo nám.
2/ predĺžia ju po Kúpalisko Matador (pričom zastávky Viedenská cesta a AuCafé Berlitz sú v pešej dostupnosti zastávky Aupark, ako proklamoval DPB pri zrušení linky 82)
Druhá možnosť by priniesla osoh cestujúcim, ktorých sa dotklo zrušenie linky 82, ale ako už poznám pomery v bratislavskej hromadnej doprave považujem tú prvú možnosť za reálnejšiu ? .
Sú 2 reálne možnosti:
1/ linku 50 skrátia po Šafárikovo nám.
2/ predĺžia ju po Kúpalisko Matador (pričom zastávky Viedenská cesta a AuCafé Berlitz sú v pešej dostupnosti zastávky Aupark, ako proklamoval DPB pri zrušení linky 82)
Druhá možnosť by priniesla osoh cestujúcim, ktorých sa dotklo zrušenie linky 82, ale ako už poznám pomery v bratislavskej hromadnej doprave považujem tú prvú možnosť za reálnejšiu ? .
SZKV
On základní problém klasického "těžkého" metra je ten, že zastávky musí být dál od sebe, aby se to vůbec rozjelo (jako tramvaj to holt neakceleruje...), což je jeden z důvodů, proč si nemyslím, že by něco takového Bratislava měla chtít! Věř mi, že při běžném cestování takové metro často spíš život komplikuje než usnadňuje!