west: hehe.. (to k tym testom kolmeho tlaku.. ty vies preco a nabuduce nas tu nebalamut.
Ak si stavbar, tak vies o com vravim.
)
Si: elektricky pod zem ??? Tak a potom preco uz nie metro ? Tam uz zas AZ TAKY velky rozdiel vo financiach nie je. Ono nie nakup vlakov je na metre drahy, ale PRAVE ten tunel...


Si: elektricky pod zem ??? Tak a potom preco uz nie metro ? Tam uz zas AZ TAKY velky rozdiel vo financiach nie je. Ono nie nakup vlakov je na metre drahy, ale PRAVE ten tunel...
Turbo
plne suhlasim s tym, ze ziaden sucasny most by neudrzal eliny (okrem pristavneho, ale na nom viest elinu je blbost). Ale rekonstrukcia Stareho mosta je urcite lacnejsia ako stavat novy most, nebodaj razit tunel - to mi da kazdy za pravdu. Aj ked som to v tom projekte naspomenul, okrem vylucenia cestnej dopravy na Starom moste by ho trebalo aj patricne rekonstruovat, mozno aj zburat po piliere a postavit most novy, s povodnym tvarom (oblucik v strede). Pri tom peojekte som sa snazil minimalizovat vydavky ako sa len dalo. Este ze som tam nenapisal, ze mozeme kupit ojazdene eliny z, napr. z byvalej NDR (KT4, etc..). Jo, tot zatim secko........