Reply on: KLF #53448:
Niesom debil, ja velmi dobre viem ze je vyhybka elektricky ovladana, a rucne ovladana. To "divne" som dal do uvodzoviek, bo som nevedel ci je pokazena. Reagoval som hlavne nato, ze ako je mozne ze rucne prehadzovanie vyhybky, vadi a preto tade nepremava linka 17, ked zrazu na Kriznej to nikomu neprekaza ked si vodic linky 13 prehadzuje rucne. A pritom tam chodi viac liniek vo vyluke ako na Hurbanovom namesti bez vyluky. Mozno ze je to z dovodu aby nemusela zastavovat v kopci. Vela dovodov nevidim.
fobust
Nepredpokladám že ich bude v Bratislave veľa, ba veľmi opatrne by som hovoril aj o jedinom kuse. Lebo "to sa nedá"... Nemám nič proti týmto vozom, ale zaspali dobu. Dnešný trend vedie ku kapacitným, viacčlánkovým vozidlám. Navyše, T3waňa má vzdialenosť otočných čapov 7,5 metra a neviem čo by to narobilo v oblúkoch. Možno nič, každopádne to mení prejazdový profil vozidla a podľa môjho osobného odhadu do značnej miery.