Reply on: d3k0 #52997:
ad odbocenie: a co tak urobit zjazd z mosta Apollo ako vedlajsiu cestu a z Pristavneho ako hlavnu. Lavy pruh z mosta Apollo by mal stale volnu cestu v priamom smere, pri odboceni doprava by daval prednost.
ad 78: ked uz, tak urobit posilu k 95
ad 84: a to uz naco? Linka 88 je ovela vyhodnejsia - je z nej prestup na 83, 92 aj 95 na hrane, navyse v tomto smere ma 88 rano rezervu v kapacite.
Tym ze 78 nahradi 84 v useku Farskeho - Ovsiste sa nevyriesi problem prebiehania ludi medzi 95 a 84/99 (resp. potom 78/99).
Skor by som sa prihovaral za spickovu linku Safko - Ovsiste na ukor kapacity 95. 95 z 3/7.5/4 na 4/7.5/6, nova linka ten zvysok.
Uvazovalo sa aj o tomto, pre nevyhody sa to nezrealizovalo...

Technopol
L34 83 84 je zvláštny prípad kedže 83 robí celu trať 84 prvu polovicu 34 druhupolovicu trate 83 a tak ma teda napadlo že tak spraviť L 83 Pri kríži - Patronka - Nám.hraničiarov . ovsiste a zrušiť L 84 a 34
no pokial viem tak cesta medzi technopolom a tupopleovovou zahrňa aj prechod cez chorvácke rameno a ten sa chystali prebudovať čo sa nedeje z nedostatku financií takže možno preto sa nedej ani usek cesty