Na zastávke busov č. 31, 39, 78 na Trnavskom mýte v dohľadnej dobe vyrastú 3 nové prístrešky JCDecaux. ?
, aspoň by som využil priestor a spýtal sa, prečo sa konkrétne pri uvedených trolíkoch s jednosmernými pulznými meničmi, po dokončení "etapy" rozjazdu, trakčák priamo pripojí na trolej (súdiac podĺa ukončenia pa-zvukov orchestrálneho mrnčania tlmiviek a bohviečohoešte). Tipujem, že kvôli zvýšeniu účinnosti obvodu, resp. zníženiu komutačných strát na polovodičových prvkoch- ale predsa, niektoré veľké mašinky na štreke, o ktoré sa zaujímam, mrnčia neustále a mrnčia radi a to počas celého výkonu, i keď na pevných frekvenciách.
Tak ma to zaujalo. Vďaka vopred.
).
A potom sa spytam v dielni, co jej bolo 
Snad jedina vec, ktora mi pri prvom pohlade a pocuti vadila, bol non-stop huciaci chladic, ale to uz je dan za to, ze chladiaci system bol dimenzovany na naftu, nie CNG...predsalen je to len prerabka, nie fungel.
fobust
Si: Prepac, zabudol som...
A konkretne, ktore autobusove linky v BA mi doslova smrdia, nech na nich jazdia aj vzduch filtrujuce, hluk nasavajuce 14 rocne veterany... Tu je zoznam:
21, 30, 31, 32, 33, 34, 39, 50, 59, 61, 63, 68, 70, 74, 75, 78, 83, 84, 87, 88, 88, 92, 93, 94, 95, 96, 98 a 99. To je spolu 28 liniek, ktore by sa dali a mali nahradit elektrickou trakciou, rozumej elektricky a trolejbusy. Ono sa to da, lenze stale tu prevlada nazor "to sa neda"... Ak aj nie cele, tak aspon z velkej casti by sa vybrate linky dali nahradit elektrickou trakciou, co prispeje k ekologickej doprave na urovni. Lenze mozem tak akurat snivat.
Cakam reakcie ako mi niekto vynada....