Podla mna je SOR 10,5 alternativou k B9,5 na jednej strane a B732 na strane druhej - podla vytazenosti linky.
Kompromis medzi 12m a 18m (solo vs klb) moze byt Solaris 15. Neviem posudit ci je vhodny technicky.
Ako pocuvam tak linka 50 by uzivila 15m vozy.
Karosa Renault Citybus je uz technicky velmi blizka Karose B961 - rozdiel je v podlahe (kto nastupi do elektricky ci I280 si moze len pochvalovat) a v cene.
Kompromis medzi 12m a 18m (solo vs klb) moze byt Solaris 15. Neviem posudit ci je vhodny technicky.
Ako pocuvam tak linka 50 by uzivila 15m vozy.
Karosa Renault Citybus je uz technicky velmi blizka Karose B961 - rozdiel je v podlahe (kto nastupi do elektricky ci I280 si moze len pochvalovat) a v cene.
KLF
Andy: preco by sa mala koncit vyroba 15Tr ? :)))) Tak neviem a preco sa skoncila vyroba 9Tr ? Tie boli podla mna este krajsie ! ;)) No tak za 1. Andy asi preto, ze sa vyrabaju uz dlho a uz sa nejaky cas vyrabaju ich nastupcovia 22Tr. Tak naco budu vyrabat hrkalky 15Tr ?
Autobusy - Solaris pre BA nechcem. ;))) ja viem, ze KLF o tom nerozhoduje, ale je to moj nazor