skusime takto
DALO MI TO MOOOOOOC PRÁCE DÚFAM ŽE OCENITE ASPON PRÁCU A SNAHU A POVIETE ČO MÁM ZMENIŤ DÍK...............
1 - HLAVNÁ STANICA - Obchodná -tunel-K.Ves-DÚBRAVKA
2 - HLAVNÁ STANICA - Floriánske nám. -Vazovova-Mariánska-N.Ľ.ŠTÚRA
3 -BEZ ZMENY V TRASE (RAČA - HLAVNÁ STANICA)
4 - DÚBRAVKA - nábrežie- Šafárikovo nám. - Obchodná - Vazovova-T. Mýto - ZLATÉ PIESKY
5 - BEZ ZMENY V TRASE ..... LEN Z K.V. POMOCNÁ LINKA 5a CEZ TUNEL (LEN ŠPIČKA /06,30-08,30.....14,30-16,30/)
7 - HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - RUŽINOV
8 - KARLOVÁ VES - nábrežie - N.Ľ.Štúra - Kamenné nám. - T.mýto - RUŽINOV
9 - RUŽINOV - Vazovova -RAČA
11- RAČA - Americké nám. - Kamenné nám. -N.Ľ.Štúra- ŠAFÁRIKOVO NÁM
12- ŠAFÁRIKOVO NÁM - tunel - DÚBRAVKA
1X- DÚBRAVKA - nábrežie - Šafárikovo nám -Obchodná - Vazovova (otočka na Mariánsku) - Kamenné nám -tunel - Karlová Ves (Každý 5. spoj končí v K.VSI)-DÚBRAVKA
14- HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - ZLATÉ PIESKY
DALO MI TO MOOOOOOC PRÁCE DÚFAM ŽE OCENITE ASPON PRÁCU A SNAHU A POVIETE ČO MÁM ZMENIŤ DÍK...............
1 - HLAVNÁ STANICA - Obchodná -tunel-K.Ves-DÚBRAVKA
2 - HLAVNÁ STANICA - Floriánske nám. -Vazovova-Mariánska-N.Ľ.ŠTÚRA
3 -BEZ ZMENY V TRASE (RAČA - HLAVNÁ STANICA)
4 - DÚBRAVKA - nábrežie- Šafárikovo nám. - Obchodná - Vazovova-T. Mýto - ZLATÉ PIESKY
5 - BEZ ZMENY V TRASE ..... LEN Z K.V. POMOCNÁ LINKA 5a CEZ TUNEL (LEN ŠPIČKA /06,30-08,30.....14,30-16,30/)
7 - HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - RUŽINOV
8 - KARLOVÁ VES - nábrežie - N.Ľ.Štúra - Kamenné nám. - T.mýto - RUŽINOV
9 - RUŽINOV - Vazovova -RAČA
11- RAČA - Americké nám. - Kamenné nám. -N.Ľ.Štúra- ŠAFÁRIKOVO NÁM
12- ŠAFÁRIKOVO NÁM - tunel - DÚBRAVKA
1X- DÚBRAVKA - nábrežie - Šafárikovo nám -Obchodná - Vazovova (otočka na Mariánsku) - Kamenné nám -tunel - Karlová Ves (Každý 5. spoj končí v K.VSI)-DÚBRAVKA
14- HLAVNÁ STANICA - Vazovova - T. Mýto - ZLATÉ PIESKY
? ?
Ale clanok o korze sa mi paci.
(nan sa ani ta stanica nechyta
Väčšina sťažujúcich ľudí si ako jediné kritérium kvality *celého systému* berie rýchlosť a bezprestupovosť ich *konkrétneho spojenia*. To sú však (naviac len prvé, druhé veľmi nie) kritériá na hodnotenie len konkrétneho spojenia. Ľudia nadávajú na nesystémovosť návrhu a navrhujú parciálne riešenia, pričom sami neuvažujú so základnými systémovými otázkami: koľko vozidiel mám, koľko peňazí na prevádzku mám a teda koľko spojov môžem vypraviť ...
fobust
Coby nevedeli, nechcu! Si myslis ze mesto prizna ze sme v takych srackach a ze to vlastne sposobili oni svojou kratkozrakostou? Kdeze!