ale jasne, ale bezny clovek pozera vzdy vysledny a konecny efekt. a aby videl inu stranku mince, je potrebne mu to vysvetlit. a potom uz ostanu len naozaj hlupaci, ktori sa budu vzdy stazovat a tych pocujem aj v prahe napr., ale poznam aj viedencanov, co sa stazuju, ze metro chodi tam a tam a nie kde byvaju oni
smutne je, ze JoJ nepoukaze na to, ze si obyvatelia sami zvolili do samosprav ludi, ktori tam su a ktori o mnohom rozhoduju. ale ani to este neospravedlnuje pristup a "management" DPB.
skoda, ze media jasne nepoukazu na minulost, pritomnost a alternativy buducnosti. ale to je typicke pre media, ze sa zenu najma za senzaciou a hovoria a pisu, co vedia, ze ludi zodvihne z kresla aspon na minutu… a tak robia obcanom len medvediu pomoc... a potom si trebarz tribula alebo gabonay v pokoji sadnu a maju pocit dobre vykonanej prace... hoviadka su to, slusne povedane...
smutne je, ze JoJ nepoukaze na to, ze si obyvatelia sami zvolili do samosprav ludi, ktori tam su a ktori o mnohom rozhoduju. ale ani to este neospravedlnuje pristup a "management" DPB.
skoda, ze media jasne nepoukazu na minulost, pritomnost a alternativy buducnosti. ale to je typicke pre media, ze sa zenu najma za senzaciou a hovoria a pisu, co vedia, ze ludi zodvihne z kresla aspon na minutu… a tak robia obcanom len medvediu pomoc... a potom si trebarz tribula alebo gabonay v pokoji sadnu a maju pocit dobre vykonanej prace... hoviadka su to, slusne povedane...
Väčšina sťažujúcich ľudí si ako jediné kritérium kvality *celého systému* berie rýchlosť a bezprestupovosť ich *konkrétneho spojenia*. To sú však (naviac len prvé, druhé veľmi nie) kritériá na hodnotenie len konkrétneho spojenia. Ľudia nadávajú na nesystémovosť návrhu a navrhujú parciálne riešenia, pričom sami neuvažujú so základnými systémovými otázkami: koľko vozidiel mám, koľko peňazí na prevádzku mám a teda koľko spojov môžem vypraviť ...
NN
ad hlavna stanica v BA, nechapem, co ma s tym ze je to prestupny uzol jej poloha? myslim ze tym ktori idu na vlak ci z vlaku je to irelevantne, su to kvanta ludi co sa potrebuju na nu dostat a nejako z nej odist, takze vzdy bude prestupnym uzlom bez ohladu na jej polohu, takze o nej nema ani zmysel filozofovat, to je proste pevne dane v kazom meste, mozeme uvazovat nanajvys tak o dalsich prestupiskach, mne sa paci aj to trnavske myto, kamenne nam. a viem ze pre ludi je dolezite aj safko, ale uz mi netlacte do hlavy ze safko je JEDINE a najdolezitejsie
a aby som nezabudol:
http://pivoluska.blog.sme.sk/c/21147/Prazska-integrovana-doprava.html