Reply on: Sommelier #48580:
Tá Tvoja úvaha je nejaké divná. V priebehu prvého trojminútového intervalu príde na zastávku n1 ľudí, v priebehu ďalšieho n2 atď. Tento počet je ťažko presne odhadnúť, no v ideálnom prípade, že budú množstvá n1, n2, ... rovnaké autobusy budú zaplnené rovnako. Alebo je nejaký dôvod, že všetci, čo by išli na druhý spoj, prídu skôr aby bol prvý obsadený a druhý voľný?
Ďalej, prečo je rozdiel pri koľajovej doprave v uvedenom kontexte? To, že ju má väčšina európskych miest nepovažujem za zdôvodnenie.
Ako by si riešil situáciu? Navrhuješ zväčšiť intervaly liniek? Myslíš si, že potom bude prvý spoj čo príde, prázdnejší?
SZKV
A jinak by bylo asi vhodné, aby město otevřelo peněženku a koupilo pár desítek dalších NP busů- klidně SOR BN12 (když na lepší není), ale hlavně ať už zmizí ty vrakoidní Ik280 a Karosy B73x! On Ik412 taky není zrovna povedené vozidlo (taky s tím mimo Maďarsko moc neprorazili), ale v porovnání s tím, co je běžný standard DPB to působí fantasticky, bohužel!