mhd v bystrici je hrozna zalezitost, poslednych par rokov ma tak stve, ze ju vobec nepouzivam. preco: zvykol som obcas cestovat trolejbusom zo zeleznicnej stanice do radvane (linka 2, vtedy to bolo 8 zastavok, teraz tusim jedna naviac). ked vsak zaviedli nastupovanie prednymi dverami, kde clovek dal vodicovi peniaze za listok (presne, nie viac), vodic mu dal listok, a cestujuci si ho hned aj cvakol pri vodicovi, to sa mi zda byt divne. a v dopravnej spicke aj dost pomale. spravil som raz experiment, horeuvedenu trasu (8 zastavok, teda kus cesty) som isiel peso a vychadzal som sucasne s trolejbusom. do ciela som prisiel skor. a to sa mi podarilo viackrat a odvtedy chodim po bystrici zasadne peso. je mozne ze sa to uz zmenilo, ale takyto system dopravy sa mi zdal byt divny
ale v bystrici je vselico divne, najma v mhd ...
ale v bystrici je vselico divne, najma v mhd ...
vies mi poradit? a navyse je to myslim tak vynikajucu otvorene (casovo), ze bezny clovek sa tam po robote nema sancu dostat. a potom sa povie, ze obcan nema zaujem o veci verejne ...
TeBeCe
A k tym prestavkam, jednotka nema na stanici taku dlhu pauzu ako 5-ka na Komisarkach...takze mozno preto tie rozdiely v Dubravke...ale ako to je naozaj fakt neviem..
jaroslav: Tusim to bol Majkl kto tu uz pisal ze sa pokusi spravit vozidlovy park v BB...takze tu nehovor ze ziadny ohlas nebol... okay ??
all: keby sa cas a peniaze investovane do metra radsej hned na zaciatku pouzili na vystavbu elektrickovej trate do Petrzky tak urcite tam uz mohli eliny davno behat...
d3k0: pre mna expresne linky prestali existovat so zrusenim liniek 115, 112 ( v povodnych trasach), ale hlavne po zruseni linky 101 ... :-((