Reply on: m@rtin #44578:
Ja vôbec úpravu cien nespochybňujem, mna len zarazila argumentacia s turistami, ktorí predsa Prahe znášajú zlaté vajcia. A neviem prečo vidíš turistov iba z Londýna, Paríža alebo Viedne...ved turisti chodia aj z chudobnejších krajín porovnatelných s ČR, a pre nich to nemusí byt málo. V Londýne si nekúpíš bagetu ale v ČR áno ? Úprava cien ÁNO, ale prosím, trošku iné argumenty. ?
Podľa mňa mestu robí problém dať miliardy na IAD ... Diaľničné stavby (D1 Viedenská - Prístavný most, D1 Mierová - Senecká, D2 Lamačská - Mlynská dolina vrátane Sitín) sú financované štátom, mesto na ne žiadne prostriedky neposkytuje. Dokonca aj jediná väčšia stavba pre IAD, ktorá patrí mestu je financovaná spolovice zo štátneho rozpočtu a druhá polovica ide z pôžičky so štátnou zárukou.
AAA
Čo sa metra na letisko týka. Podľa argument o prázdnosti súprav v úseku Dejvická - Letisko, nie je veľmi smerodajný, keďže by tu bolo možné zaviesť pásmovú prevádzka, aká je na trati B. Aj ja sa musím stotežniť s argumentom, že B Zličín - Letisko, je oveľa lepšie aj preto, že je to lacnejšie, a aj preto, lebo potom sa budú súpravy Smíchov(Nové Butovice)-Zličín premávať častejšie a zlepší sa obsluha priľahlej oblasti.
V Prahe sa inak podporuje IAD tiež (tunel Mrázovka, obchvat)