Reply on: Ámos Keynes #44230:
To je v poriadku a to nerozporujem. Ale faktom je, že vždy je lepšie mať vypravenú krátku Vrakosu na linke kapacitne zaťaženej minibusovo, než mať vypravenú krátku Vrakosu na kĺbovej linke. Preto si myslím, že BA potrebuje AKÚTNE kĺbové autobusy a až potom midi- a minibusy.
Ámos Keynes
Nebol by som si taký istý nákupom tých busov a T-busov. U električiek budú musieť niečo kúpiť ak chcú jazdiť do Petržalky ale inak neviem. Skôr by som čakal zmeny vo výpravách, že sa budú brať vozy a jazdiť viac so striedačmi a tak budú môcť vyradiť Ik280 a hádam aj Ik283, ale na nejaký nové vozy by som sa nespoliehal.
V každom prípade vďaka bohu aj za to málo, tých 9 busov (7 SOR + 2 Mini) už len dvadsaťpäť 12, 15 a 18metrových