Vsevedko: a kam by sme liali investicie, ked nie do samospasitelneho turbotarifneho infosystemu, ktory nam umoznuje buzerovat cestujucich, ha? Ved aby sa zaplatili citacky, tak predavame karty o 20 ci 30 Sk drahsie ako SADka. Tie iste karty... Ale nikde to radsej nezverejnime. Pre istotu.
tr3mp
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=74261
Z návrhu zmien vyberám:
RUŽINOV
- lokalita č.11 – priestor Ružinov – územná rezerva nosného systému mestskej hromadnej dopravy, rezerva koridoru v šírke 20 m. Môj komentár: vedená v predĺžení Ružinovskej, potom za diaľnicou D1 doľava ponad trať, paralelne s D1 a na letisko, podrobnejšie v grafickej prílohe. Podľa smerového vedenia to vyzerá na predĺženie systému rýchlodrážnej električky na letisko.
LAMAČ
- lokalita č.4 Rajtáková – pod Zečákom – zrušenie vedenia MHD, preradenie komunikácie do funkčnej triedy C2
-lokalita č.5 - doplnenie novej trasy komunikácie funkčnej triedy C1 s vedením MHD
DEVÍN
- nová trasa komunikácie funkčnej triedy C3 s vedením MHD - do územia na východ od súčasnej zástavby
PETRŽALKA
- nová poloha autobusovej a trolejbusovej vozovne pri čističke
- zachovaná vozovňa NS Janíkov dvor, ale redukované ďalšie rozvojové plochy (v severozápadnej časti Janíkovho dvora)