Reply on: Vševedko samofandivý #43197:
POINT, t.j. POlojednotný INTerval, bol chabým pokusom VÚD o vyriešenie problému žilinských mnohouholníkov. Ak sa dobre pamätám, riešenie spočívalo v tom, že na koordinovanom úseku sa zobral najmenší spoločný násobok (NSN) intervalu, do neho sa napchali spoje jednotlivých liniek a podľa akéhosi algoritmu sa optimalizovali. Ďalšie odchody sa už urobili pripočítaním tohto NSN. Výsledok bol, že na koordinovanom úseku síce bol spoločný interval slušný, ale jednotlivé linky boli rozhádzané až hrôza (ak sa dobre pamätám, rekord bol od 10 do 21 minút).
tr3mp
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=74261
Z návrhu zmien vyberám:
RUŽINOV
- lokalita č.11 – priestor Ružinov – územná rezerva nosného systému mestskej hromadnej dopravy, rezerva koridoru v šírke 20 m. Môj komentár: vedená v predĺžení Ružinovskej, potom za diaľnicou D1 doľava ponad trať, paralelne s D1 a na letisko, podrobnejšie v grafickej prílohe. Podľa smerového vedenia to vyzerá na predĺženie systému rýchlodrážnej električky na letisko.
LAMAČ
- lokalita č.4 Rajtáková – pod Zečákom – zrušenie vedenia MHD, preradenie komunikácie do funkčnej triedy C2
-lokalita č.5 - doplnenie novej trasy komunikácie funkčnej triedy C1 s vedením MHD
DEVÍN
- nová trasa komunikácie funkčnej triedy C3 s vedením MHD - do územia na východ od súčasnej zástavby
PETRŽALKA
- nová poloha autobusovej a trolejbusovej vozovne pri čističke
- zachovaná vozovňa NS Janíkov dvor, ale redukované ďalšie rozvojové plochy (v severozápadnej časti Janíkovho dvora)